دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

جانشین پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران از دستگیری فردی که با وعده سرمایه‌گذاری در پرورش مرغ تخم‌گذار 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد. سرهنگ كارآگاه مسعود برجی گفت: اوایل امسال پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری برای رسیدگی تخصصی در اختیار كارآگاهان پایگاه چهارم قرار گرفت.

كلاهبرداری میلیاردی با وعده شراكت

سلامت نیوز:جانشین پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران از دستگیری فردی که با وعده سرمایه‌گذاری در پرورش مرغ تخم‌گذار 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد. سرهنگ كارآگاه مسعود برجی گفت: اوایل امسال پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری برای رسیدگی تخصصی در اختیار كارآگاهان پایگاه چهارم قرار گرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آرمان ملی ،جانشین پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بیان داشت: شاکی با حضور در پلیس آگاهی اظهارکرد، از طریق آگهی روزنامه برای مشارکت در تولید و پرورش مرغ تخم‌گذار با مردی میانسال آشنا شدم.

وی مدعی بود سال‌هاست که در این حرفه فعالیت دارد و برای توسعه فعالیتش نیاز به سرمایه‌گذار دارد. این مقام انتظامی افزود: شاکی ادامه داد، قرارداد مشارکت کاری تنظیم کردیم و مقرر شد مبلغ 10 میلیارد ریال به ازای شراکت در توسعه سایت تولید در ورامین و دفتر فروشی در تهرانپارس پرداخت كنم و در این مکان‌ها سهیم شوم و سود حاصله نیز به‌صورت برابر بین من و او تقسیم شود.

وی ابزارداشت: شاکی افزود، مبلغ 10 میلیارد ریال طی دو فقره چک رمزدار بانکی به وی تحویل دادم. مدتی به بهانه اخذ مجوز از وزارت بهداشت، دامپزشکی و... سپری شد تا اینکه متوجه شدم او از دفتر کار و منزل مسکونی‌اش واقع در شرق تهران متواری شده است .این مقام انتظامی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی قرارداد تنظیمی مالباخته بررسی و در پاسخ استعلام انجام شده به‌دست آمد که متهم مشخصات هویتی خود را به‌صورت جعلی ارائه کرده است. سرهنگ برجی اظهارکرد:

در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم با ادعای بیماری فرزندش مبلغ ودیعه مسکن محل مسکونی‌اش را از موجر گرفته و بلافاصله محل سکونتش را تخلیه و تحویل موجر داده است. رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم با مبالغ دریافتی سکه و ارز خریداری کرده است، در ادامه تحقیقات پلیسی هویت واقعی وی شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه محل‌های تردد متهم در محدوده لویزان و شیان شناسایی شد، گفت: متهم با هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهش دستگیر و به جرم ارتکابی با استفاده از کارت‌ملی جعلی اعتراف کرد. سرهنگ برجی تصریح کرد: متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و با دستور شعبه اول دادیاری دادسرای ناحیه 4 تهران روانه زندان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha