مراقبت از پوست به ویژه در برابر آفتاب اهمیت زیادی دارد. برندهای بهداشتی داخلی و خارجی همواره با برگزاری کمپین‌های مختلفی با اهداف متفاوت، اهمیت استفاده از ضد آفتاب و سایر محصولات بهداشتی نظیر مرطوب‌کننده‌ها را به ما یادآوری می‌کنند. اما استفاده از ضد آفتاب چه اهمیتی برای ما دارد؟

کمپین ابر محافظ پوست با صدها جایزه ارزشمند

سلامت نیوز: مراقبت از پوست به ویژه در برابر آفتاب اهمیت زیادی دارد. برندهای بهداشتی داخلی و خارجی همواره با برگزاری کمپین‌های مختلفی با اهداف متفاوت، اهمیت استفاده از ضد آفتاب و سایر محصولات بهداشتی نظیر مرطوب‌کننده‌ها را به ما یادآوری می‌کنند. اما استفاده از ضد آفتاب چه اهمیتی برای ما دارد؟

ضرورت استفاده از ضد آفتاب
به گزارش سلامت نیوز، تابش آفتاب زندگی بخش به علت وجود اشعه‌های فرابنفش و مادون قرمز برای سلامتی پوست ما مضر و در بعضی موارد بسیار خطرناک است. استفاده از ضد آفتاب خطر ابتلا به مشکلاتی نظیر سوختگی، لک و حتی سرطان پوست را کاهش داده و از بین می‌برد.
ضد آفتاب ها SPF های متفاوتی دارند. اما این تفاوت به این معنا نیست که هر چه SPF بالاتر باشد، ضد آفتاب بهتر است. بلکه عدد SPF ضد آفتاب، تنها نمایش دهنده میزان حفاظت ضد آفتاب در برابر این تابش‌های مضر است. این عدد، میزان اشعه‌های مضری که فیلتر می‌شوند را به درصد نشان می‌دهد. به طور مثال ضد آفتابی با SPF30 بیش از 93 درصد این اشعه‌ها را دفع کرده یا اثر آن‌ها را از بین می‌برد. البته این مقدار محافظت، بعد از دو ساعت کاهش پیدا می‌کند و ضد آفتاب باید تمدید شود.
افراد با توجه به وضعیت‌های مختلف پوستی (پوست چرب، مختلط، نرمال و خشک) به ضد آفتاب‌های متفاوتی نیاز دارند. همچنین کودکان، زنان باردار و افراد داری پوست حساس، برای سالم ماندن پوست نباید از ضد آفتاب‌های دارای فیلترهای شیمیایی استفاده کنند. بنابراین انتخاب ضد آفتاب تخصصی برای پوست، بسیار مهم است.

 

انتخاب ضد آفتاب تخصصی با جایزه!
هر چند استفاده از ضد آفتاب در تمام طول سال مهم است، اما اکثر برندها در فصل تابستان، ضد آفتاب های خود را بیشتر معرفی می‌کنند. علت این امر، گرمای هوا و بیشتر شدن احساس نیاز مردم به محافظت از پوست خود در برابر تابش خورشید است.
اطلاعات و آموزش‌هایی که در طول این کمپین‌ها داده می‌شوند، همه و همه روی یک مضمون مشترک تاکید دارند، در مقابل آفتاب در تمام طول سال از پوست خود حفاظت کنید. هر چند خرید ضد آفتاب از نظر تجاری به نفع برندها است ولی فایده اصلی، متوجه سلامتی خریدار است.
قرار گرفتن در معرض اشعه‌های آفتاب، بخشی از زندگی روزانه و طبیعی ماست. به این اشعه، نورهای مضر موبایل‌ها و صفحات نمایش دیگر را نیز اضافه کنید تا متوجه شوید که داشتن یک ضد آفتاب، چقدر برای پوست شما مهم است.
در طول کمپین‌ها معمولا جوایز متعددی به شرکت کنندگان اهدا می‌شود، اما در کمتر کمپینی این جایزه‌ها بدون قرعه کشی هستند. کمپینی که اخیرا در اینستاگرام بسیار مورد توجه قرار گرفته است، کمپین برند الارو، با نام”ابر محافظ پوست“ است.

 

کمپین ابر محافظ پوست چیست؟
برند فرانسوی الارو به عنوان یکی از تولید کنندگان تخصصی ضد آفتاب، اخیرا کمپین ابر محافظ پوست را برگزار کرده که بسیار مورد توجه مشتریان، به ویژه در اینستاگرام قرار گرفته است.


در این کمپین، برند الارو از مشتریان خود خواسته است که تجربه مصرف خود از محصولات مختلف این برند را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند و به خلاقانه‌ترین عکس‌ها و ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده، پک محصولی الارو را هدیه می‌دهد.
در طول این کمپین قرار است به 200 نفر اولی که خلاقانه‌ترین عکس‌ها و ویدیوها را با هشتگ #الاروشید پست و یا استوری کرده‌اند، بدون قرعه‌کشی پک محصولی الارو اهدا شود. همچنین مسابقاتی به طور هفتگی در اینستاگرم الارو برگزار شده و در هفته آخر نیز جوایز بزرگ الارو به برندگان خوش شانس تعلق خواهد گرفت.


برای شرکت در این کمپین، کافی است که عکس یا ویدیوی تجربه مصرف محصولات الارو را با هشتگ الاروشید و منشن کردن پیج الارو در اینستاگرام خود منتشر کنید. توجه داشته باشید که صفحه شما باید باز باشد، در غیر این صورت پست و یا استوری شما دیده نخواهد شد.


همچنین این کمیپن دارای مسابقات هفتگی متفاوتی است که هر هفته جوایز متفاوتی دارد و در اواخر تابستان نیز، جوایز بزرگ الارو به چندین نفر از شرکت‌کنندگان در همه مسابقات هفتگی و کمپین تعلق خواهد گرفت. جوایز بزرگ این کمپین به زودی در پیج اینستاگرام این برند اعلام می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha