سلامت نیوز :دبیر هیأت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی كشور از كشف 7 میلیون و 945 هزار و 666 نخ سیگار قاچاق توسط ده هزار بازرس از ابتدای سال تاكنون خبر داد.
به گزارش وب‌دا حسن رادمرد رییس مركز امور اصناف و بازرگانان ایران و دبیر هیأت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی كشور ضمن اعلام این خبر گفت: جمع‌آوری سیگارهای فاقد هولوگرام، شناسایی انبارها و انبارك‌ها  و مخفی‌گاه‌های دپوی سیگار قاچاق نیز بخش دیگری از فعالیت‌های اصناف با همكاری نیروی انتظامی در جهت شناسایی سیگارهای قاچاق بوده است.
وی افزود: در كل كشور 320 كمیسیون نظارت داریم كه متولی نظارت بر سازمان‌های صنفی هستند كه مقرر شده در این راستا نظارت لازم بر 4 رسته خواربارفروشان، عطاران، سوپرماركت‌داران و بنكداران به منظور كنترل سیگار صورت گیرد.
وی با اشاره به صدور كارت عاملیت برای عمده فروشان كشور، گفت: صدور این كارت در جهت كنترل عرضه مواد دخانی است و منوط به اخذ پروانه از اتحادیه‌های مربوطه است كه هم اكنون برای كلیه این واحدها صادر می‌شود.
وی افزود: برای خرده‌فروشان هم كارت عاملیت و هولوگرام تهیه شده ولی به دلیل وجود خرده‌فروشان بسیار در كشور صدور این كارت‌ها نیازمند زمان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha