همانطور که می دانید کرم پودر یکی از لوازم آرایشی پر کاربرد است که پایه و اساس آرایش را تشکیل می دهد و در زیبایی کلی آرایش نیز تاثیر قابل ملاحظه ای دارد. با اینحال از آنجایی که در هنگام خرید این محصول آرایشی عواملی همچون بافت، رنگ، مات یا براق بودن و نوع پوست باید در نظر گرفته شود ممکن است که انتخاب یک کرم پودر مناسب از میان انبوهی از برندهای موجود در بازار کار دشواری به نظر بیاید. در این مقاله قصد داریم تا به ویژگی های بهترین کرم پودر مخملی اشاره کنیم و از این طریق به شما در تصمیم گیری برای خرید کرم پودری مناسب پوستتان کمک کنیم.

نحوه انتخاب کرم پودر با توجه به نوع پوست

سلامت نیوز: همانطور که می دانید کرم پودر یکی از لوازم آرایشی پر کاربرد است که پایه و اساس آرایش را تشکیل می دهد و در زیبایی کلی آرایش نیز تاثیر قابل ملاحظه ای دارد. با اینحال از آنجایی که در هنگام خرید این محصول آرایشی عواملی همچون بافت، رنگ، مات یا براق بودن و نوع پوست باید در نظر گرفته شود ممکن است که انتخاب یک کرم پودر مناسب از میان انبوهی از برندهای موجود در بازار کار دشواری به نظر بیاید.

در این مقاله قصد داریم تا به ویژگی های بهترین کرم پودر مخملی اشاره کنیم و از این طریق به شما در تصمیم گیری برای خرید کرم پودری مناسب پوستتان کمک کنیم.

انتخاب بهترین کرم پودر

در انتخاب این محصول آرایشی حتما باید به دو نکته زیر توجه داشته باشید:

۱- از آنجایی افراد دارای پوست های مختلفی از جمله نرمال، مختلط، چرب و خشک هستند، در نتیجه به دلیل وجود تفاوت در نوع پوست باید این محصول آرایشی را متناسب با نوع پوست خود انتخاب کنند و در غیر اینصورت حتما دچار مشکل خواهند شد. بنابراین نخستین گام در انتخاب کرم پودر، مشخص نمودن نوع پوست است. به عنوان مثال اگر پوست چربی داشته باشید و از کرم پودر مخصوص پوست های خشک استفاده کنید، صورت شما به شدت براق می شود و حتی ممکن است با مشکلات پوستی همانند جوش های پوستی نیز مواجه شوید.

۲- رنگ کرم پودر که انتخاب می کنید باید با رنگ پوست شما کاملا هماهنگ باشد تا در ظاهر شما دوگانگی ایجاد نکند و تناسب رنگی لازم برقرار شود. بدین منظور حتما پیش از خرید این محصول آن را تست کنید. برای این منظور توجه داشته باشید که کرم پودر را بر روی دست خود تست نکنید زیرا رنگ پوست دست با صورت متفاوت است و بهترین مکان برای تست، استخوان فک است.

بهترین کرم پودر مخملی

مخاطبان کرم پودر مات

اصولا افراد دارای پوست چرب یا مختلط که ناحیه تی صورت آنها یعنی پیشانی، بینی و چانه چرب می شود مخاطب کرم پودرهای مات و مخملی هستند. پوست این افراد معمولا چند ساعت پس از آرایش برق می زند و یا حتی ممکن است که کرم پودر بر روی صورتشان بماسد. از اینرو این افراد گاهی ترجیح می دهند از کرم پودر استفاده نکنند یا حتما از کرم پودری استفاده کنند که تاثیری مات و مخملی بر روی پوستشان داشته باشد که البته انتخاب یک کرم پودر مات می تواند آنها را کاملا راضی کند.

مهمترین ویژگی های یک کرم پودر مخملی

  • از آنجایی که مخاطب این نوع کرم پودرها بیشتر افراد دارای پوست چرب و مختلط هستند و در پوست این افراد میزان چربی زیادی ترشح می شود، بنابراین می توان گفت که یکی از مهم ترین ویژگی های کرم پودر مات داشتن بافتی سبک است که پس از استفاده پوست را سنگین نکند و موجب افتادگی پوست نشود.
  • از دیگر ویژگی های مهم این نوع کرم پودر بهره مندی از فرمولاسیونی حاوی مواد جاذب چربی است تا به جذب چربی پوست کمک کند و پوست با گذشت چند ساعت از آرایش برق نزند. این کرم پودر در عین حال نباید موجب خشکی پوست شود.
  • این کرم پودرها می بایست در برابر تعریق و رطوبت مقاوم باشد و حالت مخملی و مات پوست را در این شرایط حفظ کند. اما با اینحال فرمولاسیون آن نباید موجب مسدود شدن منافذ پوست بشود.
  • قطعا یکی از ویژگی های مهم هر کرم پودر مخملی داشتن اس پی اف است تا بتواند از پوست شما در برابر اشعه های زیان آور نور خورشید، رادیکال های آزاد و البته آسیب های محیطی محافظت کند.
  • یکی دیگر از ویژگی های بهترین کرم پودر مات و مخملی آن است که فرمولاسیون حاوی ترکیبات جمع کننده منافذ باز باشد. کرم پودری که دارای این ویژگی باشد با تاثیر درمانی خود به مرور زمان به کوچک شدن منافذ پوست کمک می کند.
  • ویژگی مهم دیگری که باید در خرید کرم پودر مات به آن دقت نمایید آن است که بر روی آن باید عبارت فاقد چربی یا (oil-free) ذکر شده باشد.

نکته: همیشه سعی کنید تا از ماندگاری کرم پودر مخملی بر روی پوست خود اطمینان حاصل کنید زیرا ماندگاری و دوام آرایش بر روی صورت اغلب افراد دارای پوست چرب و مختلط زیاد نیست.

در نهایت باید گفت که اغلب افراد دارای پوست چرب و مختلط به خرید کرم پودر مخملی علاقمند هستند تا در زمان آرایش، چربی روی پوست صورت آنها مشخص نباشد. با اینحال حتی گاهی افرادی هستند که به جز مشکل چربی و برق زدن صورت عیبی در پوست آنها وجود ندارد و تنها به همین دلیل از کرم پودر استفاده می کنند.

معرفی کرم پودرها

کرم پودر سرمی نود ایر دیور

کرم پودر سرمی نود ایر دیور اس پی اف ۲۵، یک کرم پودر سرمی منحصر به‌ فرد با ساختاری سبک است که آرایشی با اثر طبیعی را برای شما به ارمغان می‌ آورد. این محصول آرایشی که در زمینه آرایش طبیعی پیشگام است دارای ساختاری سرمی و مخملین به سبکی هوا است که تمامی عیوب و ایرادات پوستی را به‌خوبی می ‌پوشاند.

کرم پودر ایر میراکل لانکوم

کرم پودر ایر میراکل لانکوم اس پی اف ۱۵، یک کرم پودر مایع با ساختاری منحصر به‌ فرد است. این محصول، اولین کرم پودر تولید این برند است که از ساختاری فوق‌ العاده سبک برخوردار است، کرم پودری با ساختاری به سبکی هوا که پس از استفاده بر روی پوست، چهره ‌ای بی ‌عیب و نقص و درعین‌حال کاملا طبیعی را به همراه خواهد داشت.

کرم پودر فیوژن اینک ایو سن لوران

کرم پودر فیوژن اینک ایو سن لوران محصولی از برند فرانسوی ایو سن لوران است. این محصول یک کرم پودر منحصر به فرد است که به مدت ۲۴ ساعت بر روی پوست باقی می ماند و بافت سبک آن باعث می شود در طول این مدت، اثری از آن بر روی پوست خود حس نکنید.

کرم پودر لایک ا دال پوپا

کرم پودر لایک ا دال پوپا یکی از پرطرفدارترین محصول این برند ایتالیایی است. امروزه افراد بسیاری هستند که به دنبال کرم پودر سبک، با کاور مناسب برای استفاده روزانه هستند. کرم پودری که علاوه بر سبکی، دارای دوام و ماندگاری نیز باشد. کرم پودر لایک ا دال پوپا تمامی این انتظارات را پاسخ گفته است.

کرم پودر مخملی نود آرت دکو

کرم پودر مخملی نود آرت دکو محصولی از برند آلمانی آرت دکو است. این کرم پودر فوق العاده و بی نظیر بافتی سبک و مایع دارد که پس از استفاده جلوه ای بسیار طبیعی و مخملی به پوست صورت می بخشد. کرم پودر مخملی نود حاوی ذرات پودری که بدون ایجاد کشش و خشکی، چربی مازاد پوست را از بین می برد و جلوه ای مات به صورت می دهد.

کرم پودر مات فاقد چربی مت بلک دایموند مای

کرم پودر مات فاقد چربی مت بلک دایموند مای، انتخابی مناسب  برای پوست های چرب، مختلط و مستعد جوش است به همین خاطر، به راحتی در تمام طول روز قابل تجدید است و با ماندگاری طولانی، جلوه ای کاملا طبیعی، مات، یکدست و یکنواخت را به پوست می بخشد. به دلیل تعداد رنگ های زیاد و طیف گسترده به راحتی برای همگان قابل استفاده است.

کرم پودر مات کننده این لی

کرم پودر مات کننده این لی محصولی از برند ایرانی این لی است. این محصول دارای بافت نرم و مخملی است؛ از این رو پوست صورت را در طول روز مات نگه می دارد و از برق افتان پوست جلوگیری می کند. استفاده از این کرم پودر برای پوست چرب و مختلط مناسب است.

منبع:www.safirstores.com

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha