سلامت نیوز: در پی توقف عملیات اجرایی پتروشیمی امیرآباد در جوار تالاب بین المللی، ذخیره گاه زیستکره و پناهگاه حیات وحش میانکاله و مخالفت های دامداران، جوامع محلی، متخصصان و کنشگران محیط زیست با حکم دادستان کل کشور و دستور مستقیم رییس جمهور سیدابراهیم رییسی، امام جمعه بهشهر در نمازجمعه امروز، مخالفان پتروشیمی را خائن خواند و طرفداران احداث پتروشیمی با امضای یک طومار، اعتراض خود را به مخالفت ها ابراز کردند.

امام جمعه بهشهر: پتروشیمی یک صنعت سبز است و مخالفان آن خائن هستند

به گزارش سلامت نیوز حجت الاسلام جباری امام جمعه بهشهر در خطبه های نماز جمعه در اینباره گفت:« بزرگ ترین مقام دولت وزیر کشور آمد این پروژه بدون هیچ مانع را کلنگ زد. مخالفین، مخفیانه و به صورت شب پره در فضاهای مجازی باب مخالفت با این پروژه ای که همه مردم، همه کشور، همه استان به آن امید بسته بودند خلاصه می دانید پتروشیمی یک صنعت سبزی است واقعا.»

او افزود:« آنهایی که این باب آلودگی را دامن می زنند این ها به نظر من خائنان هستند و کسانی هستند که همان طور که حرف ولایت را توجه ندارند آمدند سنگ اندازی کردند. در حقیقت می خواهند جلوی اشتغال جوان های شهرستان و جوانان استان را بگیرند.»

امام جمعه بهشهر همچنین گفت:« بنده به عنوان امام جمعه اولا یک حرف با محیط زیست دارم. آقای محیط زیست، مگر شما آنروز با رییس جمهور قهر بودی؟ مگر با وزیر کشور قهر بودی؟ چرا آنروز مطرح نکردی؟ آمدی اینجا افرادی شما را دیدند گفتند آقا! شما مخالفت کن بقیه با ما.»

حجت الاسلام جباری گفت:« اما بدانند آنهایی که مخفیانه به صورت شب پره با این پروژه مخالفت کرده اند مردم بهشهر این ها را شناسایی خواهند کرد و این ها را تعقیب می کنند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha