به دنبال وقوع زمین‌لرزه ۳.۶ ریشتری که مناطقی از جنوب شرق تهران را لرزاند، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده‌باش کامل ستاد بحران خبر داد و سرپرست مرکز اورژانس تهران نیز اعلام کرد که زلزله مصدومی نداشته است.

آماده‌باش مدیریت بحران و اورژانس درپی زلزله در جنوب‌شرق تهران/ خسارات جانی و مالی نداشتیم

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،حامد یزدی‌مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در این باره گفت: در ساعت ۷:۰۴ صبح امروز زلزله‌ای به بزرگی ۳.۶ ریشتر ۱۰ کیلومتری قیامدشت، ۱۱ کیلومتری ری و ۱۳ کیلومتری باقر شهر را در عمق ۱۰ کیلومتری زمین لرزاند.

وی با بیان اینکه این زلزله خسارتی نداشته است، گفت: با این وجود ستاد مدیریت بحران استان تهران به حالت آماده‌باش کامل درآمده است و تمامی ماشین‌آلات و سوله‌های اسکان و ... در آماده‌باش قرار دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران همچنین از مردم خواست که خونسردی خود را حفظ کرده و به اخبار بی اساس توجه نداشته و خبرها را از رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

همچنین محمد اسماعیل توکلی، سرپرست مرکز اورژانس تهران نیز در این خصوص به ایسنا گفت: تمامی پایگاه‌ها و تیم‌های اورژانس در آماده‌باش کامل قرار دارند. خوشبختانه این زلزله خسارت جانی و مالی برجای نگذاشته و هیچ مورد مصدوم نیز تا کنون به اورژانس مراجعه نکرده است. آماده‌باش تیم‌های اورژانس همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha