مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به این که روند صعودی تولید صافی دیالیز در هلال احمر ادامه دارد، گفت: در ماه گذشته ۱۴۵ هزار عدد انواع صافی دیالیز ‌در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران تولید شد.

روند صعودی تولید صافی دیالیز در هلال احمر ادامه دارد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ علیرضا عسکری - مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به روند صعودی تولید صافی دیالیز در هلال احمر گفت: توجه به رفع نیاز بیماران از اولویت‌های اصلی سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر است، در همین راستا از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران، تداوم و توسعه تولید محصولات راهبردی بویژه محصولات مورد نیاز برای درمان بیماران کلیوی و دیالیزی است.

وی افزود: بر همین اساس در ماه گذشته انواع صافی دیالیز (۷F، ۸F، ۶۰F، ۷۰F، ۸۰F) به تعداد ۱۴۵ هزار عدد در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران تولید شده است که این صافی‌های دیالیز تولیدی نقش مهم و اساسی را در عمل همودیالیز که رایج‌ترین روش برای درمان نارسایی پیشرفته و دائمی‌کلیه است، ایفا می‌کند.

عسکری ادامه داد: شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران تلاش می‌کند تا با شناخت نیاز جامعه در مسیر تولید هدفمند تجهیزات پزشکی قرار گیرد و یاری‌رسان سیستم بهداشت و درمان کشور باشد. بر همین اساس در مدت زمان یاد شده ۴۲ هزار جفت ست دیالیز نیز مطابق با نیاز کشور تولید و روانه بازار شد.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی خاطرنشان کرد: تولید محصولات راهبردی و سلامت محور به منظور پاسخگویی به نیازهای داخلی کشور با جدیت دنبال می‌شود و در همین راستا شاهد هستیم که تولید صافی دیالیز در تیرماه روند صعودی داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha