یکی از نام‌های آشنا در صنعت مواد شوینده و بهداشتی سر و بدن در ایران، برند «اوه» است. هر ایرانی با پا گذاشتن در هر فروشگاه کوچک و بزرگ در سراسر ایران، حتما با تنوعی از محصولات اوه در قفسه‌ها مواجه می‌شود که شاید همین اتفاق، دلیلی بر محبوبیت این برند باشد. برندی که معتقد است برخورداری از سلامت جسم و روح «آوای زندگی»  را می‌سازد.

«اوه» نامی که با کیفیت و نوآوری در یادها ماندگار شده

شامپو بچه، مایع دست‌شویی و مایع ظرف‌شویی از اولین محصولاتی بودند که شرکت «اوه» تولیدات خود را با آن آغاز کرد. هرچند که فعالیت این برند از سال 1378 با وارد کردن نمونه‌های اولیه از همین محصولات به ایران شروع شده بود، اما به‌سرعت توانست تولیدات خود را وارد فاز جدیدی کند و تنوع محصولی خود را بالا ببرد. تولید انواع شامپوهای سر و بدن و نرم‌کننده‌های موی سر برای افراد مختلف مسیری بود که اوه در آن گام نهاد و چشم‌انداز وسیع‌تری را برای اهداف خود در نظر داشت. شامپوهای روزانه، شامپو حاوی ویتامین، شامپو ضدشوره، شامپو سر و بدن با عصاره‌های گوناگون و انواع مایع دست‌شویی فوم و کرمی، از نمونه محصولات اوه هستند که با رایحه‌های مختلف، هر سلیقه‌ای را به خود جذب کرده‌اند.

اتکا به دانش روز، راز موفقیت برندهای بزرگ

«اوه» از همان ابتدا تکیه بر دانش و علم روز را سرلوحه کار خود قرار داد و استفاده از فرمولاسیون استانداردی که سازگاری بالایی را با  پوست و مو داشته باشد، در آزمایشگاه‌های خود به کار گرفت. با این روش اعتبار و اطمینان بیشتری نزد مخاطب پیدا کرد و میزان رضایت‌مندی آنان را افزایش داد. از طرفی با مبنا قرار دادن تحقیقات و پژوهش‌های معتبر جهانی به کمک کادری مجرب و زبده تلاش کرد تا نه‌تنها سطح کیفیت  محصولات خود را  حفظ کند، بلکه روزبه‌روز میزان آن را بالا ببرد تا بتواند در مارکت جهانی، ماندگاری خود را حفظ و مشتریان بیشتری را با خود هم‌سو کند. این هدف با ایجاد نوآوری و خلاقیت که امری مهم در تولید محسوب می‌شود نیز، میسر خواهد بود.

اوه به نوع بسته‌بندی محصول از طراحی تا سهولت استفاده توسط مشتری نیز به‌درستی اندیشیده و سعی کرده تا با در نظر گرفتن سلایق مختلف، نظرات مثبتی را به خود جلب کند. چراکه علاوه‌بر کیفیت، زیبایی و کاربردی بودن بسته‌بندی هم از مهم‌ترین فاکتورهایی است که هر مصرف‌کننده‌ای برای خرید محصول دست به انتخاب آن می‌زند.

مهرورزی اجتماعی، امضای برندهای ماندگار

از دیگر دلایل خوش‌نامی و ماندگاری نام اوه می‌توان به حضور همیشگی در مباحث نوع‌دوستی و میهن‌پرستی نیز اشاره کرد. همراهی با افراد جامعه در بحران‌های اجتماعی برای برند اوه یک مسئولیت اجتماعی است که بارزترین آن در دوران همه‌گیری کرونا در ایران خود را نشان داد. زمانی که به دلیل محدودیت‌های دسترسی به مواد ضدعفونی‌کننده‌ی دست، توانست شمار قابل‌توجهی از محصولات بهداشتی و ضدعفونی‌کننده را تامین کند و در اختیار بیمارستان‌ها و پایگاه‌های بهداشت و سلامت در جنوب کشور قرار دهد. این اقدام برای اشخاصی که در اضطراب ابتلا به این بیماری مرموز، زندگی‌شان تحت‌تاثیر قرار گرفته بود، امری دل‌گرم‌کننده به حساب می‌آمد.

لازم به ذکر است برند «اوه» به تهیه و تولید محتوای آموزشی و مقالات علمی نیز به‌منظور بالا بردن آگاهی افراد مشغول بوده و این رسالت همچنان ادامه دارد. می‌توان با مراجعه به وب سایت اوه افزون‌بر آشنایی با محصولات آن، از این مقالات هم بهره گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha