سفرهای دریایی اقیانوس در سراسر جهان به عنوان یک سرگرمی جذاب و یک جاذبه توریستی محبوب شناخته شده است. کشتی های لوکس و تفریحی معمولا امکانات ویژه‌ای دارند و برنامه‌های ویژه‌ای را برای مسافران خود ترتیب می دهند تا ساعاتی لذت بخش و خاطره‌انگیز را روی آب تجربه کنید.

تجربه ایی پر از آرامش و شادی در کشتی تاپ توروز

معرفی کشتی تاپ توروز

سفرهای دریایی اقیانوس در سراسر جهان به عنوان یک سرگرمی جذاب و یک جاذبه توریستی محبوب شناخته شده است. کشتی های لوکس و تفریحی معمولا امکانات ویژه‌ای دارند و برنامه‌های ویژه‌ای را برای مسافران خود ترتیب می دهند تا ساعاتی لذت بخش و خاطره‌انگیز را روی آب تجربه کنید. چندین سفر دریایی در جزیره کیش وجود دارد. یکی از محبوب‌ترین سفرهای دریایی به این جزیره کشتی تفریحی تاپ تورز است. کشتی بزرگ، مدرن، مجلل و البته پر از برنامه‌های جذاب برای مسافرانی که آن را برای گشت و گذار در آب های خلیج فارس انتخاب می کنند.

قیمت بلیط کشتی تفریحی تاپ تورز با توجه به نوع کلاس بلیط متفاوت می باشد . بلیط اکونومی و بیزینس در این کشتی بسیار پر طرفدار است. البته رزرو بلیط کشتی تفریحی در کیش برای سایر کشتی های دیگر مانند کشتی تفریحی اوستا و کشتی تفریحی کارینا نیز بین گردشگران جزیره کیش محبوب است.

امکانات کشتی تاپ تورز

سه سبک کابین در کشتی تاپ تورز وجود دارد. کابین استاندارد در واقع یک سالن عمومی است. برنامه‌های اصلی در این سالن برگزار می شود و بیشتر افراد برای رزرو صندلی، این اتاق را انتخاب می کنند. با پرداخت قیمت بلیط کشتی تفریحی تاپ تورز برای رزرو قسمت اقتصادی، در سالن اصلی کشتی می توانید از برنامه‌های جذابی مانند اجرای زنده موسیقی و اجرای استندآپ کمدی توسط هنرمندان حرفه‌ای لذت ببرید. لازم به ذکر است، با خرید بلیط کشتی تاپ تورز علاوه بر گشت دریایی، شام نیز بدون دریافت هزینه اضافه سرو می شود. وعده‌های غذایی در کشتی های تفریحی معمولاً زرشک پلو با مرغ یا پلو ماهیچه با مخلفات و نوشیدنی است.

گشت لاکچری در کشتی تاپ توروز

امکانات کشتی تاپ تورز برای افرادی که ترجیح می دهند محیط خصوصی‌تری داشته باشند، فراهم است. قیمت بلیط کشتی تفریحی تاپ تورز را می توانید با هماهنگی با پشتیبانی سایت مسترکیش برای گزینه‌های اکونومی و سوئت VIP پرداخت کنید. در قسمت VIP به وسایلی مانند تخت، آشپزخانه، حمام، مبلمان و ... دسترسی دارید. این فضا 7 نفر ظرفیت دارد. بنابراین، با رزرو این کابین می توانید بین 1 تا 6 نفر را به جزء خودتان به کابین شخصی خود ببرید. پکیج پذیرایی، مینی بار و شام در این فضا در اختیار شماست. مسلماً با انتخاب بلیط VIP از فضای اجرای موسیقی زنده دور خواهید شد.

کشتی تاپ تورز

در فضای بیزینس، یک میز چهار نفره در اختیار دارید. شام منحصراً در میز شما سرو می شود. در نهایت، می توانید در مدت اقامت خود در کشتی از کافه تریا کشتی استفاده کنید. اما هزینه آن جداگانه محاسبه می شود. قیمت بلیط کشتی تفریحی تاپ تورز جدای از هزینه خدمات عکاسی است و برای استفاده از این خدمات در کشتی‌های تفریحی کیش می‌بایست هزینه جدا بپردازید. می توانید از خدمات عکاسی حرفه‌ای در کشتی تاپ تورز استفاده کنید و عکس‌های یادگاری خود را دریافت کنید. البته امکان گرفتن عکس‌های شخصی در فضای کشتی نیز وجود دارد. نکته آخر اینکه پذیرایی در این کشتی در فضای بسته در سالن اصلی انجام می شود، اما برای قدم زدن، می توانید به عرشه قایق بروید تا از منظره دریا و نسیم خوش آن لذت ببرید.

قیمت بلیط کشتی تاپ تورز کیش چقدر است؟

در حال حاضر هزینه رزرو کشتی تاپ تورز برای هر نفر بستگی به کلاس رزرو شده در این کشتی دارد. البته این کشتی دارای 3 بلیط عمومی و اقتصادی و VIP نیز می باشد که برای رزرو و بررسی قیمت باید به سایت مسترکیش مراجع کنید و از پشتیبانی اطلاعات بیشتری در این مورد جویا شوید. اما هزینه رزرو بلیط کشتی تفریحی در کیش در سالن اکونومی برای هر نفر 435 هزار تومان است. زمان حرکت کشتی‌ها معمولا ثابت است و همیشه طبق برنامه از قبل تایین شده حرکت می کنند. این کشتی معمولاٌ از ساعت 16:30 تا 19:30، 20:00 تا 22:00 و از ساعت 22:30 تا 24:30 فعالیت می کند. پس توجه کنید که نیم ساعت قبل از حرکت در اسکله حضور داشته باشید.

برنامه‌های جذاب و شاد تورهای کشتی تفریحی

در این سفر دریایی 2 تا 3 ساعته، موسیقی زنده، استندآپ‌ها و کمدین‌ها و همچنین یک شام رایگان از جمله نکات برجسته است. این کشتی را باید جدیدترین کروز فعال در سواحل کیش دانست. ابتدای سال ۱۳۹۷ بود که این کشتی به ناوگان دریایی تفریحی جزیره کیش پیوست. کشتی تفریحی تاپ تورز در کیش دارای امکانات مدرن بوده و مخصوص فعالیت‌های توریستی و تفریحی طراحی شده است. جالب است بدانید که کشتی تاپ تورز نوعی قایق کاتاماران است. قایق‌های کاتاماران سبک طراحی خاصی دارند که باعث افزایش ایمنی و کاهش لرزش کشتی در برخورد با امواج دریا می شود. به همین دلیل در بیشتر دنیا قایق‌های تفریحی با اندازه متوسط بر اساس این روش طراحی ساخته می شوند. به این ترتیب کشتی دو بدنه مجزا دارد. این ویژگی، لرزش‌های بیش از حد را کاهش می دهد.

موسیقی زنده در کشتی تاپ تورز

قوانین و شرایط استفاده از کشتی تاپ تورز

تمام کشتی‌ها قوانین و انضباط سخت گیرانه‌ایی را رعایت می کنند. هنگام رزرو بلیط کشتی تفریحی در کیش به این نکات زیر دقت کنید.

  1. هر بلیط برای یک نفر می باشد، کودکان زیر 4 سال به شکل رایگان می توانند از این امکانات استفاده کنند، اما تمامی افراد بالای 4 سال باید بلیط جداگانه تهیه کنند.
  2. 30 دقیقه قبل از حرکت کشتی در بندرحضور داشته باشید؛ زیرا ناخدا منتظر شما نخواهد ماند.
  3. بلیت غیرقابل استرداد می باشد.
  4. در صورت اعلام نامناسب بودن شرایط آب و هوا و مواج بودن دریا از سوی مراکز دریابانی، سرویس لغو می شود و هزینه کامل بلیط به شما بازرگردانده می شود. البته در صورت تمایل با هماهنگی پشتیبانی می توانید از خدمات بلیط در رزوهای بعدی استفاده کنید.
  5. با رزرو بلیط کشتی تفریحی در کیش کلیه افراد حاضر درکشتی شامل بیمه مسافرتی می باشند.
  6. رعایت اصول بهداشت و ایمنی در طول سفر با کشتی و همکاری با افسران کشتی ضروری است و سفری به یاد ماندنی و بدون دردسر را برای شما تضمین می کند.

در پایان فراموش نکنید که این جاذبه گردشگری را می توانید در سایت مسترکیش رزرو کنید. رزرو کشتی تفریحی تاپ تورز را با تخفیفات عالی برای گردشگران جزیره زیبای کیش فراهم می کند. سایت مسترکیش می تواند ساعات دلپذیر و زیبایی را برای شما و خانواده و همراهانتان فراهم کند. با حذف واسطه ها و قراردادهای مستقیم با کلوپ ها، رزرو بلیط کشتی تفریحی در کیش را ارزان تر از همه جا در اختیار شما گردشگران جزیره زیبای کیش قرار می دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha