یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
کد خبر: 368673

چه سنی برای لیفت صورت مناسب است؟ این سوالی است که افراد بسیاری به دنبال یافتن پاسخی مطمئن و مورد اعتماد برای آن هستند. معمولا افرادی که به مرور زمان صورت و چهره آنها دچار چروک و افتادگی می شود، درباره لیفت صورت تحقیق می کنند و پس از اینکه درباره انجام آن مطمئن شدند این سوال ذهن آنها را درگیر می کند که بهترین سن برای انجام چه زمانی است. در ادامه این مطلب به این سوال پاسخ می دهیم.

چه سنی برای لیفت صورت مناسب است؟

بهترین سن برای انجام جراحی لیفت صورت چه زمان است؟

به طور کلی می توان گفت، افرادی که پوست صورتشان شل شده و افتاده است می توانند با انجام عمل لیفت صورت به میزان قابل توجهی به چهره ای شاداب و جوان دست یابند. برخی از متخصصین بهترین بازه سنی برای این عمل را بین 30 الی 65 سالگی در نظر گرفته اند. اما با بررسی منابع مختلف، می توان به این موضوع اشاره کرد که سن 30 سالگی برای لیفت صورت بسیار زود بوده و بهتر است شروع این بازه سنی را بین 45 الی 65 سالگی در نظر گرفت. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که قانونی در این رابطه وجود ندارد. گاهی اوقات برخی افراد جوان تر نیز نسبت به عوامل ژنتیکی، محیطی و ... دچار پیری زودرس شده و زودتر به این عمل نیاز پیدا می کنند. بنابراین شما می بایست قبل از اقدام برای لیفت صورت با یک متخصص در این باره مشورت کرده تا بهترین نتیجه حاصل شود.

لیفت صورت تا چه سنی انجام می شود؟

موضوع دیگر این است که لیفت صورت تا چه سنی انجام می شود. همان طور که گفته شد، عمل لیفت صورت به شرایط فرد بستگی داشته و نمی توان سن خاصی را برای همه افراد در نظر گرفت. زیرا شرایط بدنی و پوستی هر شخص نسبت به دیگری متفاوت است. بهترین کار برای دریافت پاسخ سوال فوق مشورت با یک پزشک متخصص زیبایی خبره است و ما در این مطلب می توانیم شما را برای کسب اطلاعات تکمیلی با دکتر شاهین بهجو آشنا کنیم. پس از مشورت با ایشان مطمئن خواهید شد که آیا سن و شرایط شما برای انجام این عمل مناسب است یا خیر. لازم به ذکر است لیفت صورت برای سنین خیلی بالا که دچار مشکلات قلبی و ... هستند مناسب نیست و حتما باید قبل از جراحی با چندین متخصص مشورت شود.

آیا جراحی لیفت صورت برای افراد با سنین پایین انجام می شود؟

گاهی اوقات افراد جوان هم قصد انجام عمل لیفت صورت را دارند. به طور کلی توصیه می شود که افراد زیر 30 سال این عمل را انجام ندهند. زیرا در حالت عادی پوست صورت تا این سن ظاهر خود را حفظ کرده و مانند سابق باقی می ماند. اما همانطور که می دانید گاهی اوقات شرایط ژنتیکی افراد به گونه ای است که افراد زیر 30 سال نیز دچار افتادگی و شل شدگی پوست صورت می شوند. در این صورت بیماران می توانند با مشورت با بهترین جراح لیفت صورت و تایید پزشک مبنی بر اینکه شرایط پوست بیمار به گونه ای است که نیاز به لیفت دارند دست به عمل لیفت صورت بزنند.

سن لیفت صورت

انتخاب بهترین روش لیفت صورت متناسب با سن

سن یکی از مهمترین فاکتور ها در انجام عمل لیفت صورت است. با در نظر گرفتن سن فرد می توان شرایط بسیار مناسبی را برای انجام عمل در نظر گرفت. از این رو، سن را می توان تعیین کننده روش عمل لیفت صورت دانست. به گونه ای که برخی روش های انجام عمل لیفت می تواند برای برخی سنین مناسب بوده و برای برخی سن های دیگر نامناسب باشد. روش های مختلفی برای انجام این عمل وجود دارد که در ادامه به بررسی بهترین روش های لیفت صورت متناسب با سن های مختلف خواهیم پرداخت.

روش های غیر جراحی

روش های غیرجراحی به تازگی به یکی از روش های محبوب در انجام عمل های زیبایی تبدیل شده اند. تزریق چربی، تزریق بوتاکس، هایفوتراپی و لیفت صورت با لیزر از جمله روش های غیر تهاجمی زیبایی هستند. روش های ذکر شده برای افرادی مناسب بوده که ترس از تیغ جراحی داشته و می خواهند با روش های غیرجراحی به جوان سازی پوست خود بپردازند. این روش ها برای افراد با سنین پایین تر مناسب بوده و بسیار کاربردی خواهند بود.

روش های جراحی

روش های جراحی لیفت صورت شامل لیفت آندوسکوپی صورت، مینی لیفت صورت و جراحی با اندوتاین می شود. افراد با سن بالاتر که ممکن است روش های غیرجراحی روی آنها اثر نداشته باشند می توانند از روش های جراحی استفاده کنند. در بین این روش ها می توان به لیفت کامل صورت، لیفت گردن، لیفت عمیق صورت، لیفت خفیف و ... اشاره کرد که هر کدام نسبت به شرایط و نوع پوست فرد می توانند مناسب باشند. از این رو همان طور که ذکر شد شما می بایست با مشورت با دکتر متخصص و همچنین با در نظر گرفتن شرایط سنی خود، بهترین روش را برای لیفت صورت انتخاب کنید.

سن لیفت صورت

چه از روش های غیر تهاجمی برای لیفت صورت استفاده کنید چه از روش های کم تهاجمی مثل جراحی، انتخاب پزشک متخصص مهمترین تاثیر را در کسب نتیجه مطلوب خواهد داشت.

دکتر شاهین بهجو، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران و یکی از بهترین متخصصان زیبایی هستند که در زمینه جراحی لیفت صورت و جراحی لیفت آندوسکوپیک ابرو در ایران تبحر ویژه ای دارند. عمل لیفت صورت با نخ، آندوسکوپی، اندوتاین و .. توسط دکتر بهجو با برخورداری از مدرن ترین تجهیزات روز دنیا با بهترین کیفیت و کمترین میزان دوران نقاهت انجام می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمونه عمل های انجام شده، تعرفه ها و یا برخورداری از خدمات مشاوره زیبایی می توانید به وب سایت دکتر شاهین بهجو به آدرس https://doctorbehjoo.com مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha