دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۲
کد خبر: 47167
سلامت نیوز: شکایت بیشتر زوج‌هایی که چند سالی از ازدواجشان می‌گذرد، از سرد شدن روابط است. کم شدن دوستت دارم‌ها و کمرنگ شدن علاقه‌ای که تا چند سال قبل، شاید زبانزد اطرافیان بود. چیزی که باعث می‌شود شما فتیله هیجاناتتان را پایین بکشید، در درجه اول تغییر شکل رابطه و عمیق‌تر شدن آن است که شکل ابراز متفاوتی پیدا می‌کند. اما گاهی دغدغه‌های زندگی و گرفتاری‌ها مانع از این می‌شود که ارتباط گرمی داشته باشید. اینجاست که زنگ خطر به صدا در می‌آید و باید کمی بیشتر در رابطه تان دقت کنید.

زمانی که مردی، علاقه‌اش را به همسرش نشان می‌دهد در واقع به یکی از اساسی‌ترین نیازهای او پاسخ می‌دهد و زن‌ها وقتی که بدانند همسرشان پاسخگوی نیازهای عاطفی آنها هستند احساس رضایتمندی و خوشبختی می‌کنند.

زمانی که زن نگران، مضطرب و آشفته است تنها چیزی که به او آرامش می‌دهد این است که بداند همسرش او را تنها نمی‌گذارد و با او همدردی می‌کند. بیشتر مردان به اشتباه تصور می‌کنند که اگر بار نیازهای عاطفی همسرشان را برآورده کنند و به او اطمینان قلب بدهند زن خیالش برای همیشه راحت است و دچار نگرانی نمی‌شود در حالی که این طور نیست و زن به طور پیوسته به ابراز علاقه و اطمینان خاطر احتیاج دارد.در مقابل، زن هم باید به نیازهای عاطفی شوهرش پاسخ دهد و همواره متوجه این موضوع باشد که مرد به تأیید و تشویق احتیاج دارد اعتماد کردن به شوهر و قدرشناسی از زحمت‌های او سبب می‌شود که مرد نیازهای عاطفی همسرش را بهتر برآورده کند.

منبع: روزنامه اطلاعات

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha