سلامت نیوز :هانیه بلیانی ‌در گفت‌و‌گو با فارس در مشهد اظهار کرد: تبادل اطلاعات بین کشورهای مختلف و برگزاری کنگره‌های علمی، برای روابط مشارکتی بین کشورها بسیار موثر است و تاثیرات مطلوبی در زمینه‌های علمی مختلف دارد.

وی ادامه داد: باید با کشورهای دیگر، روابط خوبی را در زمینه‌های علمی داشته باشیم تا بتوانیم اختلالات روانی و اضطرابی و مشکلات استرس را در جوامع به صورت تخصصی رفع کنیم.متخصص روانپزشکی در لندن بیان کرد: همه انسان‌ها باید باهم روابط اجتماعی و مطلوبی را داشته باشند و در زمینه آموزش نیز راهکارهای جدیدی داشته باشند.

بلیانی گفت: هنر و اضطراب در ارتباط با هم می‌توانند تاثیراتی خوبی را داشته باشند و برای کاهش اضطراب، هنردرمانی از راهکارهای جهانی در عرصه بین‌المللی شناخته شده و استفاده‌ می‌شود.وی خاطرنشان کرد: کارگاه‌های آموزشی بسیاری در لندن برای کودکان و نوجوانان برگزار شده و تاثیرات خوبی را در کاهش اضطراب آنها داشته است.

متخصص روانپزشکی در لندن عنوان کرد: بازی درمانی و نقاشی درمانی از اقداماتی بوده که از تاثیرات خوبی برخوردار بوده است.بلیانی گفت: تمامی کلاس‌ها در 6تا12جلسه برگزار می‌شود و بسته به شدت مشکل اضطرابی فرد تعداد کلاس‌ها متغیر است و می‌توان در تعداد کلاس‌های بیشتری نیز شرکت کرد.

وی ادامه داد: در کلاس‌های آموزشی رفتارهای گروهی را کودکان و نوجوانان به صورت بازی انجام و برخی از تمرینات را نیز در خانه انجام می‌دهند.متخصص  ایرانی روانپزشکی در لندن اظهار کرد: تمریناتی برای بزرگسالان در راستای تغییر نگرش نسبت به محیط پیرامون و مشکلات اجتماعی با روش‌های تخصصی بسیاری که از پژوهش‌های اساتید برجسته دنیا گرفته شده است انجام می‌شود و به تغییر نگرش و افزایش اعتقادات فرد کمک می‌کند.

بلیانی افزود: برای درمان بیماری اضطراب در کودکان باید به صورت تخصصی‌تری گام برداشت، زیرا روحیه حساس‌تری نسبت به بقیه افراد دارند و بیشتر تحت تاثیر اختلالات روانی قرار می‌گیرند.وی عنوان کرد: کودکان و نوجوانانی که در مرکز لندن کار تمرینات ضداضطراب را انجام می‌دهند در خانه‌ای پر از استرس و اضطراب بزرگ شده‌اند و نیاز زیادی به درمان دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha