پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۵
کد خبر: 60594

وقتی هوا سرد می‌شود و اولین‌ باران‌های پاییزی می‌بارد، معمولا كم‌كم لباس‌های زمستانی هم از داخل كمدها و چمدان‌ها بیرون آمده و جای لباس‌های تابستانی می‌نشیند.

لباس‌های زمستانی به جای تابستانی‌ها
سلامت نیوز : وقتی هوا سرد می‌شود و اولین‌ باران‌های پاییزی می‌بارد، معمولا كم‌كم لباس‌های زمستانی هم از داخل كمدها و چمدان‌ها بیرون آمده و جای لباس‌های تابستانی می‌نشیند. حالا لباس‌های نازك و خنك كنار می‌رود و ژاكت‌ها و لباس‌های بافتنی جای آنها را می‌گیرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازجام جم  ؛ گروهی هم به فكر تهیه و خرید لباس‌های پاییزه می‌افتند تا امسال زیباتر لباس بپوشند و با ظاهری متفاوت در جمع ظاهر شوند؛ اما همیشه هم لازم نیست برای داشتن ظاهری زیبا، پول زیادی خرج كنید. گاهی فقط كمی فكر و خلاقیت نیاز دارید تا بهترین نوع پوشش را داشته باشید. البته چون در فصل پاییز، هوا هنوز خیلی سرد نشده می‌توانید از لباس‌های تابستانه‌ هم كمك بگیرید و با تركیب آنها لباسی منحصر به فرد درست كنید؛

مثلا اگر یك ژاكت یا كت زیبا و گرم همراه با یكی از لباس‌های تابستانه‌تان بپوشید، ظاهری پاییزی و زیبا خواهید داشت. بنابراین فقط كافی است لباس‌های تابستانی خود را ـ كه رنگ‌هایی گرم و زنده دارد ـ با ژاكتی هماهنگ بپوشید.برای استفاده از شال گردن هم یادتان باشد، هوا هنوز خیلی سرد نیست و به شال‌های پشمی و ضخیم نیاز ندارید؛ پس خوب است از شال‌ گردن‌های نخی در رنگ‌های متنوع و زیبا استفاده كنید تا ظاهری بهتر داشته
باشید.

خانم‌ها هم نباید مانتوهای تابستانه خود را كنار بگذارند؛ یادتان باشد می‌توانید با استفاده از یك لباس ضخیم‌تر، باز هم از مانتوهای تابستانه خود استفاده كنید. البته بعضی‌ها دوست ندارند آستین لباس‌شان از زیر آستین مانتو بیرون بزند و به همین دلیل مانتوهای تابستانی را در این فصل‌ها كنار می‌گذارند؛ در حالی كه اگر لباسی با رنگ هماهنگ با مانتو بپوشید، این مشكل هم حل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha