سلامت نیوز : پژوهشگاه فن‌آوری‌های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی ابن‌سینا، کنفرانس‌ علمی درمان طبی ناباروری مردان را 28 دی ماه سال جاری برگزار می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ این برنامه با هدف آشنایی بیشتر متخصصان زنان و زایمان، جراحی کلیه و مجاری ادراری – تناسلی (اورولوژی) و دیگر اعضای جامعه پزشکی با ناباروری، علل و درمان طبی ناباروری مردان برگزار می‌شود.

دکتر ناصر امیر جنتی، دبیر علمی این برنامه ضمن بیان اینکه ناباروری بیماری شایعی است که علت آن می‌تواند یکی از زوجین به تنهایی و یا هر دوی آنها باشند، تاکید کرد: فاکتورهای مربوط به مرد، در نیمی از موارد ناباروری دخالت داشته و حدود 30 درصد از ناباروری، مردانه و یا اختلال اسپرم‌سازی بدون علت است.

وی در ادامه افزود: در این سمینار، به منطق و شواهد فعلی درمان‌های هورمونی و آنتی اکسیدان‌ اختلال اسپرم‌سازی پرداخته خواهد شد، اگرچه در غالب موارد، درمان‌های کمک باروری، جایگزین درمان‌های طی ناباروری مردان شده‌اند، هر دو انتخاب درمانی و شاید درمان ترکیبی طبی و کمک باروری بتوانند در این زمینه نقش خود را ایفا کنند.

گفتنی است، این برنامه که از چهار امتیاز مدون برخوردار است در تاریخ 28 دی ماه سال جاری در مرکز فوق تخصصی ابن سینا به آدرس خیابان شریعتی،‌ ابتدای خیابان یخچال، پلاک 97، برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه کنفرانس به شماره 22402110 تماس حاصل فرمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha