سلامت نیوز: همزمان با برگزاری دومین کنگره کشوری اندومتریوز که در تاریخ 3 الی 5 بهمن ماه سال جاری در تالار امام خمینی (ره) دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد، کارگاه آموزشی داوری مقالات علمی نیز تحت عنوان«How to review a paper»  بر پا می گردد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فن آوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی- ابن سینا، این کارگاه آموزشی در حاشیه کنگرۀ کشوری اندومتریوز در روز چهارشنبه، مورخ 4/11/91 از ساعت 13:30 لغایت 16 در محل تالار امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

گفتنی است با توجه به اینکه نتایج پژوهش ها عموماً در قالب مقاله علمی منتشر می شود، کیفیت مقالات منتشره نیز به توانایی داوران و استفاده از روشها و معیارهای مناسب و دقیق بستگی دارد، از این رو آشنایی با معیارها و رویکردهای داوری مقالات علمی می تواند عامل مؤثری برای افزایش کیفیت مقالات به شمار آید.

لازم به ذکر است هدف از برگزاری این کارگاه آشنا نمودن شرکت کنندگان با روش ها، معیارها و نیز چالش های داوری مقاله های علمی است که باعث بالا بردن دانش و مهارت داوران مجلات علمی و افزایش کیفیت علمی آن ها می شود.

شایان توجه است شرکت در این کارگاه آموزشی برای عموم آزاد می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha