چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
کد خبر: 137570

کلید در دسترس برای توقف پوسته پوسته شدن پوست سر و خارش را در آشپزخانه جست‌و‌جو کنید.جوش شیرین پوسته‌های سفید را از روی پوست حذف کرده و به پوست سر نشاط می‌دهد. جوش شیرین با قدرت زیاد با قارچ‌ها مبارزه می‌کند و شوره سر را کاهش می‌دهد.

سلامت نیوز: کلید در دسترس برای توقف پوسته پوسته شدن پوست سر و خارش را در آشپزخانه جست‌و‌جو کنید.جوش شیرین پوسته‌های سفید را از روی پوست حذف کرده و به پوست سر نشاط می‌دهد. جوش شیرین با قدرت زیاد با قارچ‌ها مبارزه می‌کند و شوره سر را کاهش می‌دهد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، دکتر «مهمت اوز» متخصص پوست و مو در مرکز بهداشتی مراقبت از پوست و مو ترکیه می‌گوید: بعد از اینکه موهایتان را مرطوب کردید، مقدار اندکی جوش شیرین را به پوست سر بمالید. ممکن است در ابتدا موهایتان خشک شوند اما بعد از چند هفته پوست سر دوباره روغن‌های طبیعی تولید می‌کند و از تکه‌های سفید رها می‌شوید و موهای نرمی خواهید داشت.
دکتر «مهمت اوز» سوگند می‌خورد، جوش شیرین و سرکه سیب به عنوان تنها درمان مؤثر شوره سر شناخته شده هستند. اسیدیته سرکه سیب سبب تغییرات PH در پوست سر شده و محیط را برای رشد مخمرها سخت و  نامساعد می‌کند.
یک چهارم فنجان سرکه سیب را با یک چهارم فنجان آب ترکیب کرده و آن را داخل بطری اسپری بریزید و روی پوست سر اسپری کنید سپس موها را با حوله ببندید و پس از 15 دقیقه آنها را شست‌و‌شو دهید. این کار را دوبار در هفته انجام دهید تا ازپوسته‌های سفید و خارش‌های آزاردهنده خلاص شوید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha