رئیس کل سازمان پزشکان بدون مرز با توصیف وضعیت یمن که بسیار فاجعه‌بار است، نسبت به ارسال کمک‌های دارویی و درمانی به این کشور از جمعیت هلال احمر ایران استمداد کرد.

سلامت نیوز: رئیس کل سازمان پزشکان بدون مرز با توصیف وضعیت یمن که بسیار فاجعه‌بار است، نسبت به ارسال کمک‌های دارویی و درمانی به این کشور از جمعیت هلال احمر ایران استمداد کرد. 

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از تسنیم، مگو ردیک ترزیان در دیدار با سیدامیرمحسن ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر ایران با تشریح وضعیت فاجعه بار یمن، اظهار کرد: هم اکنون بیمارستان پزشکان بدون مرز در این کشور فعالیت می‌کند ولی بمباران‌ها آنقدر زیاد است که هر روز مجروحانی را به بیمارستان‌ها منتقل می‌کنند ولی امکانات دارویی پرستار و پزشک کم است و واقعاً وضعیت فاجعه‌آمیز است.

وی در ادامه با اشاره به کمبودهای بهداشتی و درمانی در یمن، عنوان کرد: در زمینه همکاری با جمعیت هلال احمر ایران این جمعیت را تشویق کردیم تا حضورش را در خصوص تأمین دارو و درمان در یمن افزایش دهد. کما اینکه فشارهای زیادی نیز در این باره وجود دارد ولی مسلماً هرچه جمعیت هلال احمر ایران بتواند فشار بیشتری برای ارسال کمک وارد کند مسلماً نتیجه بخش خواهد بود.به گزارش تسنیم، رئیس کل سازمان پزشکان بدون مرز در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر ایران درباره همکاری‌های مشترک در تمام دنیا به خصوص کشورهایی که سازمان پزشکان بدون مرز حضور ندارند توافق‌هایی صورت پذیرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha