رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وجود ۹۹ مرکز توانبخشی این جمعیت در کشور از آمادگی هلال‌احمر برای تولی‌گری توانبخشی خبر داد و گفت:‌ وزارت بهداشت باید در این زمینه پیش‌قدم شود.

سلامت نیوز:رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وجود ۹۹ مرکز توانبخشی این جمعیت در کشور از آمادگی هلال‌احمر برای تولی‌گری توانبخشی خبر داد و گفت:‌ وزارت بهداشت باید در این زمینه پیش‌قدم شود. 


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،سیدامیرمحسن ضیایی از وجود 99 مرکز توانبخشی هلال‌احمر در سراسر کشور خبر داد.
وی گفت: با توجه به این تعداد مرکز ما می‌توانیم در جهت سیاست‌‌های وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی حرکت کنیم تا یک هم افزایی در کشور ایجاد شود.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه توانبخشی کشور متولی خاصی ندارد، گفت: آماده هستیم تا هر قسمتی که وزارت بهداشت قصد واگذاری آن را دارد پا به میدان بگذاریم و بار را از روی دوش این وزارتخانه برداریم.


ضیایی بار دیگر بر آمادگی هلال‌احمر در تولی‌گری توانبخشی تأکید کرد و گفت: وزارت بهداشت باید در این زمینه پیشقدم شده و برای واگذاری آن با هلال‌احمر به مذاکره بنشیند.
 پیش از این سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت در گفت‌وگویی با یکی از خبرگزاری‌ها در مورد بحث توانبخشی گفته بود: ما معتقدیم هلا‌ل‌احمر خیلی می‌تواند کمک‌های بیشتری را به سلامت انجام دهد اگر توانبخشی را در کل کشور و نه در شعار بلکه به طور عملی به عهده بگیرد ما استقبال می‌کنیم.
وزیر بهداشت همچنین تأکید کرده بود: دوستان در هلال‌احمر بیشتر حرف زده‌اند ولی اگر عملاً بخواهند این بخش از درمان را که مغفول مانده و مهم نیز است برعهده بگیرند ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha