رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به همایش تجلیل از خیرین سلامت کشور گفت: حوزه سلامت به عنوان یکی از شاخصهای اصلی امر توسعه در کشور نیازمند توجه همگان به ویژه افراد خیر و نیکوکار است.

سلامت نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به همایش تجلیل از خیرین سلامت کشور گفت: حوزه سلامت به عنوان یکی از شاخصهای اصلی امر توسعه در کشور نیازمند توجه همگان به ویژه افراد خیر و نیکوکار است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،علی لاریجانی در این پیام که روز سه شنبه در همایش تجلیل از خیرین سلامت کشور در مشهد قرائت شد افزود: مشارکت مردم در امور خداپسندانه و نقش آفرینی در عرصه های نوعدوستی و بشردوستانه که رضایت الهی و قرب خداوند متعال را به دنبال دارد همواره مورد توجه و عنایت خاص ملت بزرگوار ایران است. 

وی ادامه داد: مجمع خیرین سلامت با هدف ارائه خدمات خداپسندانه در عرصه های بهداشتی، درمانی و پزشکی و کمک به نیازمندان و بیماران مستمند رسالت عظیمی را بر عهده گرفته و در این راستا تمام تلاش خود را معطوف به التیام و بهبود دردمندان کرده است.

 رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: اینجانب از عزیزانی که تمام تلاش خود را در راستای اقدامات خیرخواهانه و کمک به بیماران بی بضاعت صرف کرده اند قدردانی می کنم و امیدوارم شاهد افزایش اینگونه اقدامات خداپسندانه در کشور باشیم.

 همایش تجلیل از خیرین سلامت کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور افزون بر 150 نفر از نیکوکاران این عرصه از سراسر ایران به مدت دو روز در این شهر در حال برگزاری است. 30 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه اعضای کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این همایش حضور دارند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha