عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: عدم یکپارچگی بیمه ها موجب اختلاف میان وزارت تعاون و بهداشت بر سر تجمیع بیمه ها شده است.

اختلاف میان وزارت کار و بهداشت در تجمیع بیمه ها ادامه دارد

سلامت نیوز:عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: عدم یکپارچگی بیمه ها موجب اختلاف میان وزارت تعاون و بهداشت بر سر تجمیع بیمه ها شده است.

رسول خضری عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: متاسفانه عدم یکپارچگی بیمه ها موجب اختلاف میان وزارت تعاون و بهداشت بر سر تجمیع بیمه ها شده است که بهتر است دولت در حل این مسئله ورود پیدا کند.

وی تصریح کرد: برای حل این مسئله ، دولت باید براساس تکلیف قانونی، مقررات تجمیع بیمه ها را  از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی  به وزارت خانه های ذیربط ابلاغ کند.

خضری ادامه داد: در بحث تجمیع بیمه ها، وزارت بهداشت خواستار تجمیع صندوق های بیمه ، اما وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مایل به تجمیع منابع بیمه ها است از این رو بدلیل تفاوت در نرخ صندوق ها و پرداخت حق بیمه ، این اختلاف نظرات همچنان ادامه دارد.

وی افزود: برای حل این اختلافات درتجمیع بیمه ها ، باید آئین نامه مشخص شده  به صورت راهبردی به یک مقام بالاتر ابلاغ شود تا این‌که هر چه سریع‌تر در نحوه عملکرد ارائه خدمات به یکپارچگی برسیم نه این‌که دو وزارتخانه برای یکدیگر تعیین تکلیف کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم هر چه سریع‌تر وحدت رویه در همه ارکان های بیمه اتفاق افتاده و سیاست ها یکپارچه شود تا به خدمات دهی مطلوب در سراسر کشور دست یابیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha