پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 19688

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مراکزی همچون بهزیستی از حالت دولتی خارج شود عملکرد بهتری خواهد داشت و این نهاد می‌تواند به شکل عمومی و هیئت امنایی نیز اداره شود.

دکتر علی لاریجانی،در دیدار مدیرکل بهزیستی استان قم با بیان اینکه سازمان بهزیستی اقدامات خوبی را در کشور داشته است گفت: بهزیستی می‌تواند به شکل عمومی و هیئت امنایی اداره شده و دولت نیز در این بین می‌تواند نقش حمایتی را داشته باشد که این موجب می‌شود تا انعطاف پذیری این نهاد افزایش یافته و از خیرین نیز بهتر استفاده شود.

وی اظهار داشت: این نهاد با افرادی رو‌برو است که نیازمند حمایت جدی بوده و باید با نگاه محبت آمیز و کارشناسانه با آنها برخورد کند.

وی با بیان اینکه کار بهزیستی تاحدی سخت اما دارای اثرات روانی خوبی است، اظهار داشت: این نهاد به علت تنوع موارد باید به شکل حرفه‌ای برخورد کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مجلس شورای اسلامی 100 میلیارد تومان به بودجه این نهاد اضافه شده است، بیان داشت: باید با مشکلات به صورت ریشه‌ای و پیشگیرانه برخورد شود که در این صورت هزینه‌هایی که برای پیشگیری اختصاص داده می‌شود قابل مقایسه با هزینه‌های بعدی نبوده و این امر به نفع کشور نیز است.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر مراکزی همچون بهزیستی از حالت دولتی خارج شود عملکرد بهتری خواهد داشت، ابراز داشت: سیستم دولتی بهره ‌وری بالا ندارد و اینگونه مراکز در بسیاری از کشورها به شکل نهادهای غیر دولتی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha