اداره تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نظر دارد در چهارمین روز از هفته خوابگاه­ها در برنامه غذایی ناهار و شام دانشجویان، غذاهای سالم به همراه سبزیجات، میوه جات و لبنیات بگنجاند.

سلامت نیوز: اداره تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نظر دارد در چهارمین روز از هفته خوابگاه­ها در برنامه غذایی ناهار و شام دانشجویان، غذاهای سالم به همراه سبزیجات، میوه جات و لبنیات بگنجاند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، هفته خوابگاه­ها با شعار «خوابگاه استاندارد، نماد مسئولیت و مشارکت» در روزهای ۳۰ اردیبهشت تا ۵ خرداد ماه در تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می شود.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،رضا خانی جزنی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به برنامه های هفته خوابگاه ها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: خوابگاه ها خانه دوم دانشجویان است و برنامه‌ریزی در راستای ارتقاء کیفیت خدمات رفاهی و نیز فراهم کردن بستر مناسب جهت مشارکت حداکثری دانشجویان در اداره امور خوابگاه‌ها برگزار می شود.

وی اظهار داشت: از اوایل اردیبهشت ماه، طی تشکیل کمیته برنامه ریزی و برگزاری جلسات متعدد با مسئولین دانشگاهی، خوابگاه ها و دانشجویان، برنامه های متنوعی برای برگزاری هرچه شایسته تر این هفته تدارک دیده شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، یادآور شد: برگزاری اردوهای فرهنگی، تفریحی و ورزشی، برپایی جشن ها و مراسم خیریه در خوابگاه ها، برگزاری مسابقات فرهنگی و مذهبی، انجام مشاوره های متنوع و متعدد سلامت روان، برپایی غرفه های اطلاع رسانی مرکز مشاوره و مرکز بهداشت، توزیع غذای دانشجویی با رعایت صد درصدی الگوی سلامت تغذیه، از جمله برنامه های این هفته است.

وی از برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، انتخاب اتاق نمونه بهداشتی، برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع «مسئولیت و مشارکت من در خوابگاه» به عنوان بخشی دیگر از برنامه های معاونت دانشجویی این دانشگاه به مناسبت هفته خوابگاه ها نام برد و ابراز امیدواری کرد با برگزاری این برنامه ها، بیش از پیش حامی دانشجویان ساکن در خوابگاه ها باشیم.

همچنین با توجه به این که یکی از روزهای این هفته به عنوان روز «خوابگاه؛ تغذیه سالم ضامن تندرستی» در نظر گرفته شده است، لذا به منظور ترویج تغذیه سالم، اداره تغذیه معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نظر دارد در روز سه شنبه مورخ دوم خرداد ماه در برنامه غذایی ناهار و شام دانشجویان، غذاهای سالم به همراه سبزیجات، میوه جات و لبنیات بگنجاند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha