یک متخصص تغذیه گفت: مکمل‌هایی وجود دارد تا به خوبی جلوی اشتها را بگیرد و از اضافه وزن پیشگیری کند؛ این مکمل‌ها ترکیباتی خاص به صورت قرص‌های گیاهی قابل تهیه و مصرف هستند.

موثرترین راه برای خلاص شدن از چاقی

سلامت نیوز :یک متخصص تغذیه گفت: مکمل‌هایی وجود دارد تا به خوبی جلوی اشتها را بگیرد و از اضافه وزن پیشگیری کند؛ این مکمل‌ها ترکیباتی خاص به صورت قرص‌های گیاهی قابل تهیه و مصرف هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازفارس،سیدمرتضی صفوی متخصص تغذیه ، در خصوص رفع اشتهای کاذب گفت: می‌توانیم از طریق تغذیه با مواد غذایی حجیم مثل سالاد، سبزیجات، سوپ‌های سبزی و در کل مواد غذایی دارای فیبر شامل میوه‌ها و... از اشتهای کاذب جلوگیری کنیم.

وی افزود: از راه‌های دیگر کم شدن اشتها این است که مواد غذایی کم‌کالری پرحجم را قبل از غذا استفاده و همچنین نیم ساعت قبل از خوردن غذا یک تا 2 لیوان آب میل تا حجم معده پر شود در این صورت دیگر تمایلی به خوردن غذا وجود ندارد.

صفوی گفت: مکمل‌هایی وجود دارد تا جلوی اشتها را بگیرد و از اضافه وزن پیشگیری کند. در حال حاضر این مکمل‌ها  به صورت ترکیباتی نظیر سرکه سیب، چای سبز،کرفس و شوید وجود در دسترس است که به صورت قرص‌های گیاهی دارای پروانه ساخت، می توانید تحت نظر پزشک مصرف کنید.

وی در ادامه افزود: این قرص‌های گیاهی دارای فیبر مناسب هستند و اگر قبل از غذا میل شود، در معده باز شده و به دلیل حالت حجم‌دهی در بدن مانند سالاد یا سبزی عمل می‌کند.

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پایان گفت: مکمل‌های ضداشتها بهترین مورد برای کم کردن اشتها و اضافه وزن هستند که البته باید حتما تحت نظر پزشک متخصص مصرف شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha