دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: 16 قلم کالا باید در انبارهای جمعیت هلال‌احمر داشته باشیم که وضعیت انبارهای ما قابل قبول است.

آخرین وضعیت موجودی انبارهای هلال‌احمر

سلامت نیوز: دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: 16 قلم کالا باید در انبارهای جمعیت هلال‌احمر داشته باشیم که وضعیت انبارهای ما قابل قبول است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، محمود محمدی‌نسب صبح امروز در دیدار با استاندار کرمان با بیان اینکه استان کرمان گسل‌های فعال زیادی دارد بنابراین حساسیت‌های بیشتری برای این خطه داریم، اظهار داشت: همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا زلزله‌زدگان در مضیقه نباشند این در حالی‌ست که هلال احمر موقعیت‌های اضطرار را پوشش می‌دهد.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور ادامه داد: روستاها و شهرهای استان کرمان زیاد هستند و بافت خشت و گلی آنها بسیار شکننده است ضمن اینکه نباید مردم را ترساند، اما شبکه‌های استانی باید به کمک ما بیایند و مردم آماده اتفاقات بوده و آمادگی لازم را داشته باشند.

محمدی‌نسب ابراز داشت: 80 درصد روستای جور در کوهبنان بر اثر زلزله تخریب شده است، بنابراین باید نوسازی خانه‌های روستایی در استان کرمان انجام شود.

وی یادآور شد: 16 قلم کالا باید در انبارهای جمعیت هلال‌احمر داشته باشیم که وضعیت انبارهای ما قابل قبول است و آماده‌باش منطقه‌ای و یا کشوری را بر اساس وسعت حادثه اعلام می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha