یک نماینده مجلس ضمن تشریح عوامل موثر در ایجاد مشکلات زیست‌محیطی در شهرها از تلاش نمایندگان مجلس برای ارائه طرحی برای رفع مشکلات حوزه آب خبر داد.

سلامت نیوز:یک نماینده مجلس ضمن تشریح عوامل موثر در ایجاد مشکلات زیست‌محیطی در شهرها از تلاش نمایندگان مجلس برای ارائه طرحی برای رفع مشکلات حوزه آب خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،علی وقف‌چی با تایید این خبر که در آینده شهرها تبدیل به جزایری خشک در میان بیابان می‌شوند با اشاره به دلایل آن گفت: یکی از اصلی‌ترین دلایل بروز این مشکل این است که ما بجای اینکه جمعیت را به سمتی ببریم که در آن آب به‌وفور وجود دارد، آب را به بخش‌هایی انتقال داده‌ایم که مردم در آنجا مستقر شده‌اند و با این تدبیر اشتباه مشکلات زیست‌محیطی متعدد را ایجاد کرده‌ایم.

این در حالی است که در گذشته ایجاد تمدن در کنار مراکز دارای آب صورت می‌گرفت، اما با انتقال آب به مراکزی که در آنها آب وجود داشته زیرساخت‌های لازم برای افزایش جمعیت فراهم شد.

وقف‌چی یادآورشد: یکی از مشکلات مهم موجود در کشور این است که هر دولتی بجای ارائه راهکار برای رفع این نوع معضلات تنها به دنبال این است که گناه را به گردن دولت‌های قبل بیندازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha