بسیاری از افراد دارای استرس مزمن و اضطراب هستند، این افراد نشانه هایی از قبیل عصبانیت، تپش قلب و درد قفسه سینه را تجربه می کنند. در واقع، اضطراب یکی از شایع ترین مشکلات سلامت روان است.

۹ راهکار طبیعی برای درمان اضطراب و استرس

سلامت نیوز:  بسیاری از افراد دارای استرس مزمن و اضطراب هستند، این افراد نشانه هایی از قبیل عصبانیت، تپش قلب و درد قفسه سینه را تجربه می کنند. در واقع، اضطراب یکی از شایع ترین مشکلات سلامت روان است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شفقنا، استفاده از درمان های طبیعی به طور معمول و در کنار درمان های پزشکی معمول است.

ورزش

ورزش برای درمان اضطراب مفید است.

مدیتیشن

مدیتیشن می تواند سرعت افکار اضطرابی را کم کند. طیف گسترده ای از سبک های مدیتیشن، از قبیل ذهنیت و مراقبه یوگا در این راستا تاثیر گذار هستند.

تمرینات آرامش بخش

بعضی افراد ناخودآگاه و در پاسخ به اضطراب درد عضلات را تحمل می کنند. تمرینات آرامشی پیشرفته می تواند به این افراد کمک کند.

نوشتن

پیدا کردن راهی برای ابراز اضطراب می تواند بیشتر آن را کنترل کند.

استراتژی های مدیریت زمان

بعضی از افراد در صورتی که تعهدات بیش از حد زیادی داشته باشند، احساس اضطراب می کنند. این ممکن است شامل فعالیت های خانوادگی، کار و فعالیت های مرتبط با سلامت باشد. داشتن یک برنامه برای اقدام بعدی لازم است که بتواند این اضطراب را در حالت خاموش نگه دارد.

آروماتراپی

روغن های گیاهی تسکین دهنده بو می توانند به کاهش استرس و اضطراب کمک کنند. بعضی از عطرها برای بعضی افراد بهتر از دیگران کار می کنند، بنابراین باید گزینه های مختلف آزمایش شود.

چای گیاهی

بسیاری از چای های گیاهی سبب کاهش اضطراب می شوند و خواب را تسکین می دهند.

مکمل های گیاهی

مانند چای های گیاهی، بسیاری از مکمل های گیاهی اضطراب را کاهش می دهند. با این حال، شواهد کمی از علم این ادعاها را پشتیبانی می کنند.

سپری کردن زمان با حیوانات

حیوانات خانگی همراهی، عشق و پشتیبانی را ارائه می دهند. تحقیقات منتشر شده در سال ۲۰۱۸ نشان داد که حیوانات خانگی میتوانند برای افراد با انواع مشکلات سلامت روان، از جمله اضطراب، مفید باشند.

منبع: www.medicalnewstoday.com

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha