یکی از اصلی‌ترین ترین اهداف کاندوم جلوگیری و پیشگیری از بارداری است. بسیاری از زوجین هیچ قصدی برای بارداری ندارند و از کاندوم به همین منظور استفاده می‌کنند. از آن جهت برای آنها بسیار حیاتی و مهم است که از یک کاندوم مرغوب و با کیفیت استفاده کنند. در ادامه بهترین کاندوم‌ها را برای جلوگیری از بارداری به شما معرفی خواهیم کرد، پس همراه ما باشید.

بهترین کاندوم برای جلوگیری از بارداری کدام است؟

بهترین کاندوم برای جلوگیری از بارداری

یکی از محصولات زناشویی ضروری و واجب کاندوم‌ها هستند. کاندوم‌ها در رابطه جنسی نقش محافظ را دارند و زوجین را در برابر بیماری‌ها و بارداری ایمن نگه میدارد. استفاده از کاندوم یکی از رایج‌ترین و متداول ترین روش‌ها برای پیشگیری از بارداری و امراض مقاربتی به شمار می‌رود.

اکثر کاندوم‌ها مقاوم و ایمن هستند و تست‌های سازمان غذا و دارو را از سر گذرانده‌اند.با این حال برخی از آنها مقاوم‌تر از دیگری هستند. خرید و انتخاب مارک مرغوب کاندوم یکی از ابهامات زوجین است، زوجین به دنبال کاندومی هستند که لذت جنسی را نه تنها کاهش ندهد بلکه سبب افزایش لذت رابطه نیز شود؛ ضمن آنکه ایمنی بسیار زیادی نسبت به بارداری و بیماری داشته باشد.

امروزه بسیاری از شرکت‌ها برندهای متنوعی از کاندوم را به بازار عرضه کرده‌اند. با تنوع و گستردگی در کاندوم‌ها انتخاب را برای خرید کاندوم مناسب برای مصرف کننده بسیار راحت کرده است. بهترین کاندوم، کاندومی است که هم بتواند مقاومت خوبی از خود نشان دهد و هم از بارداری و بیماری جلوگیری کند و هم بتواند لذت رابطه را حفظ کرده و آن را دو چندان کند. بهترین کاندوم برای جلوگیری از بارداری که کیفیت خوبی هم دارد را در ادامه معرفی می‌نماییم:

کاندوم ساگامی

یکی از محبوب‌ترین و بهترین کاندوم‌ها، کاندوم ساگامی است. این کاندوم بسیار نازک بوده و از طرفی بسیار مقاوم است و امتحان خود را به خوبی پس داده است. شما با استفاده از کاندوم ساگامی، حین رابطه لذت بسیار زیادی را تجربه خواهید کرد، زیرا نازکی و البته مقاومت آن هیچ احساس اضافه‌ای منتقل نمی‌کند. این کاندوم گرمایی چندین برابری نسبت به سایر کاندوم‌های هم‌رده خود را منتقل می‌کند.

کاندوم ساگامی تمام ویژگی‌هایی که از یک کاندوم مرغوب انتظار می‌رود را دارا است. به همین جهت بسیار گران بوده و در هر بسته یک الی چهار عدد وجود دارد. پیشنهاد می‌شود حداقل یک بار از این کاندوم استفاده کرده تا در عین ایمنی و آرامش و آسودگی، لذت جنسی بیشتری را تجربه کنید. این کاندوم برای آقایونی که تمایلی به رابطه با استفاده از کاندوم ندارند بسیار مناسب است.

بهترین کاندوم برای جلوگیری از بارداری کدام است؟

کاندوم کاپوت

یکی دیگر از برندهای معتبر و بسیار مرغوب ایرانی کاپوت است. شما می‌توانید از انواع کاندوم‌ کاپوت استفاده کرده و لذت بسیاری هم تجربه کنید؛ زیرا کاندوم‌های کاپوت دارای ژل‌های لوبریکانت هستند و این ژل‌ها هم برای بانوان و هم آقایون بسیار لذت بخش خواهند بود. این کاندوم‌ها دارای مواد تاخیری نیز بوده و برای اقایونی که به زود انزالی دچار هستند، گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شود. استفاده از انواع کاندوم کاپوت هم لذت بخش بوده و هم در پیشگیری از بارداری بسیار موثر است.

کاندوم کدکس

یکی دیگر از کاندوم‌های شناخته شده کدکس است. کاندوم کدکس خارجی بسیار مقاوم است و رایحه مطبوع و بسیار دلنشینی دارد. کاندوم‌های تاخیری کدکس شیاردار هستند و همین ویژگی باعث جذابیت بیشتر این محصول جنسی می‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های این کاندوم‌ها قیمت مناسب ان بوده که بین مصرف کنندگان تبدیل به یکی کاندوم‌های محبوب شده است.

کاندوم فیستا

کاندوم‌های فیستا در انواع مختلف به بازار عرضه می‌شوند. این کاندوم‌ها شیاردار، طعم دار، تاخیری و خاردار هستند. ضمن آنکه دارای مخزن ذخیره و بنزوکائین بوده که لذت را به تاخیر انداخته و رابطه را لذت بخش‌تر می‌کند. لازم به ذکر است که این کاندوم‌ها بسیار مقاوم بوده و با روش‌های الکترونیکی تست شده‌اند.

کاندوم‌های ساده و کلاسیک

یکی از قدیمی ترین کاندوم‌ها کاندوم‌های کلاسیک ساده هستند که تا به امروز هم جز پرفروش ترین کاندوم‌های بازار تلقی می‌شوند. اگر هنوز به روحیه و علایق شریکتان آشنا نیستید، از یک کاندوم ساده و کلاسیک استفاده کنید. این کاندوم‌ها دارای لوبریکانت بوده و مقاومت کافی برای پیشگیری از بارداری را دارند و توانایی جلب رضایت زوجین را دارا هستند.

بهترین کاندوم برای جلوگیری از بارداری کدام است؟

چند نکته مهم حین استفاده از کاندوم

هر برند تست‌های متنوعی را گذرانده تا بتواند ایمن بودنش را اثبات و به بازار عرضه شود، اما باز هم بهتر است از استفاده از برندهای جدید و تازه وارد استفاده نکنید. زیرا این کاندوم‌ها در حین ساخت، لذت بخش بودن را هدف قرار داده‌اند نه مقاومت و ایمنی را.

حتما توضیحات درج شده روی جعبه کاندوم را بخوانید و توجه کنید که به مقاومت کاندوم و جلوگیری از بارداری و بیماری تاکید شده باشد.

اگر به جنس لاتکس حساسیت دارید، از کاندومی با جنس پلی آرتان استفاده کنید. جنس پلی ارتان گران‌تر از لاتکس بوده، اما بهتر اندازه آلت می‌شود و خطر بیرون ریختن مایع منی را کاهش می‌دهد. جنس پلی ارتان هم به اندازه کاندوم‌هایی با جنس لاتکس برای جلوگیری از بارداری موثر هستند.

کاندوم‌ها را از ساییدگی و نور مستقیم آفتاب دور نگه دارید تا اسیبی به آنها وارد نشود و بتوانید با ایمنی بیشتری از آنها استفاده کنید.

اگر به هیچ وجه نمی‌خواهید بارداری صورت گیرد، حتما در کنار کاندوم‌ها از قرص‌های ضد بارداری هم استفاده کنید تا امکان بارداری به صفر درصد برسد.

کاندوم، بهترین راه برای جلوگیری از بارداری

تمامی کاندوم‌ها به طور ساختاری مقاومت کافی برای پیشگیری از بارداری را دارند، اما اگر می‌خواهید به طور مناسب و حساب شده‌ای کاندوم خریداری کنید، بهتر است خرید خود را به شکل آنلاین صورت دهید. زیرا در این حالت می‌توانید تمام ویژگی‌هایی که در یک کاندوم مدنظرتان است را انتخاب کرده و خرید با کیفیتی داشته باشید؛ کاری که در داروخانه با وجود افراد دیگر چندان راحتی نخواهد بود. ما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین مو تن رو، بهترین و باکیفیت‌ترین کاندو برای جلوگیری از بارداری را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha