فونیکس که با محصولات جذابی مانند تیگو 8 پرومکس، تیگو 8 پرو، اف ایکس، تیگو 7 پرو، آریزو 6 پرو و... فعالیت خود را از سال گذشته در ایران آغاز کرد، در واقع برند لوکس شرکت مدیران خودرو میباشد. با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی وزارت صمت، تمامی خودرو سازان باید محصولات خود را از طریق سامانه یکپارچه عرضه نمایند. در همین راستا، متقاضیانی که در مرحله دوم سامانه یکپارچه محصولات فونیکس را انتخاب کرده‌اند، تا تاریخ 7 مرداد 1402 فرصت دارند تا با مراجعه به شعب و یا وبسایت خسروانی 193، تکمیل ثبت نام خود را انجام دهند. در ادامه این مطلب بیشتر به بررسی تکمیل ثبت نام فونیکس در مرحله دوم سامانه یکپارچه خواهیم پرداخت.

تکمیل ثبت نام فونیکس مرحله دوم سامانه یکپارچه

نکته: اگر پیامک تکمیل ثبت نام دریافت کرده‌اید طبق مراحل زیر عمل کنید!

تکمیل ثبت نام فونیکس مرحله دوم سامانه یکپارچه: فونیکس تخصص ماست

تکمیل ثبت نام فونیکس مرحله دوم سامانه یکپارچه

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، مشتریان عزیزی که در مرحله دوم سامانه یکپارچه محصولات برند فونیکس را در الویت‌های خود انتخاب کرده اند، جهت تکمیل ثبت نام خود از 1 مرداد 1402 تا 7 مرداد 1402 فرصت دارند تا با پرداخت 30 درصد از مبلغ کل خودرو تکمیل ثبت نام خود را انجام دهند. برای انجام تکمیل ثبت نام میتواند به یکی از شعب و یا وبسایت خسروانی 193 مراجعه نمایید. در ادامه نحوه تکمیل ثبت نام در وبسایت و اطلاعات تماس شعب خسروانی 193 در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

شرایط تکمیل ثبت نام فونیکس مرحله دوم سامانه یکپارچه

در این مرحله از تکمیل ثبت نام محصولات فونیکس در مرحله دوم سامانه یکپارچه، متقاضیانی که تاریخ تحویل آنها تابستان 1402 میباشد، حداکثر تا 7 مرداد 1402 فرصت دارند تا 30 درصد از مبلغ خودرو را پرداخت نمایند. بدیهی است عدم پرداخت این مبلغ، به معنای انصراف از طرح میباشد.

آیا امکان تغییر خودروی انتخابی وجود دارد؟

طبق آخرین ابلاغیه فونیکس، احراز شدگان تابستان محصولات فونیکس در سامانه یکپارچه میتوانند خودروهای انتخابی خود را به FX تغییر دهند.

نحوه تکمیل ثبت نام فونیکس مرحله دوم

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، اگر الویت‌های انتخابی شما در مرحله دوم سامانه یکپارچه از بین محصولات برند فونیکس بوده است و پیامک تکمیل ثبت نام را از سوی مدیران خودرو دریافت کرده‌اید، میتوانید جهت تکمیل ثبت نام به یکی از دو روش زیر عمل نمایید:

  1. تکمیل ثبت نام مرحله دوم فونیکس به صورت حضوری

جهت تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه برای محصولات فونیکس، میتوانید با مراجعه به یکی از شعب خسروانی 193 تکمیل ثبت نام خود را انجام دهید:

  • شعبه استاد معین:

آدرس : تهران، یادگار امام جنوب، خ دامپزشکی بلوار استاد معین ابتدای طوس شرقی پلاک ۵۵۹

تماس: 66034660

  • شعبه تهرانپارس:

آدرس: تهران، فلکه چهارم تهرانپارس ابتدای وفادار شرقی پلاک ۱۰۵۶

تماس: 77047245

  • شعبه شریعتی:

آدرس: تهران،خیابان شریعتی بالاتر از پل رومی ، بعد از متروی قیطریه جنب بن بست حقیقت خواه

تماس: 22003300

  • کارشو پالادیوم:

آدرس: تهران، خیابان مقدس اردبیلی، مرکز خرید پالادیوم طبقه همکف

تماس: 22003300

  1. تکمیل ثبت نام فونیکس مرحله دوم سامانه یکپارچه به صورت غیر حضوری:

جهت انجام تکمیل ثبت نام خود بدون نیاز به مراجعه به شعب خسروانی، میتوانید وارد وبسایت خسروانی 193 شوید، سپس از طریق منو گزینه ثبت نام مدیران خودرو را انتخاب نمایید. در صفحه باز شده، در باکس مربوط به فرم، دو گزینه وجود دارد. گزینه مربوط به تکمیل ثبت نام را انتخاب نمایید و پس از تکمیل اطلاعات، بر روی دکمه ثبت کلیک کنید تا کارشناسان ما در کوتاهترین زمان، تکمیل ثبت نام شما را انجام دهند.

تکمیل ثبت نام فونیکس مرحله دوم سامانه یکپارچه

آیا امکان تکمیل ثبت نام مرحله دوم درنمایندگی‌های خسروانی برای استان‌های دیگر وجود دارد؟

بله؛ با توجه به تقاضای زیاد مشتریان سایر استان‌ها مبنی بر انجام تکمیل ثبت نام توسط نمایندگی خسروانی 193، این امکان برای متقاضیان سراسر کشور فراهم گردید تا با مراجعه به وبسایت خسروانی و انتخاب فرم تکمیل ثبت نام طبق تصویر فوق، تکمیل ثبت نام خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند و در موعد تحویل، خودروی خود را درب منزل تحویل بگیرند. شایان ذکر است ارسال خودرو به سراسر کشور توسط خودروبرهای مجموعه خسروانی صورت میگیرد.

تاریخچه خسروانی

اتوخسروانی فعالیت خود را به صورت رسمی در اوایل دهه 80 آغاز نمود. اتوخسروانی با کوله باری از تجربه و سابقه درخشان، با کد 193، به عنوان عاملیت شرکت مدیران خودرو که یکی از برترین برندهای خودرویی کشور میباشد به مسیر خود ادامه داد. امروز مجموعه خسروانی با 5 شعبه و یک کارشو که 3 شعبه مربوط به مدیران خودرو میباشد در سراسر تهران به مشتریان گرامی خدت رسانی میکند.

مجموعه خسروانی همواره در ارائه خدمات خودرویی و طرح‌های فروش پیشرو بوده است و به لطف اعتماد شما عزیزان موفق شد در 5 سال متوالی از سال 1395 رتبه یک فروش مدیران خودرو را بدست بیاورد. همچنین تعمیرگاه خسروانی موفق به کسب رتبه A از سمت وزارت صمت گردید.

مزایای انتخاب خسروانی 193 به عنوان نمایندگی

انتخاب خسروانی 193 به عنوان عاملیت مدیران خودرو در مرحله دوم سامانه یکپارچه میتواند مزایای قابل توجهی برای شما عزیزان داشته باشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • ارسال خودرو با خودرو بر
  • انجام تمام مراحل تکمیل ثبت نام توسط کارشناسان خسروانی
  • خدمات کاور و آپشن خودرو
  • خدمات تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش
  • قابل اعتماد بودن با بیش از 20 سال سابقه درخشان
  • امکان خرید اقساطی خودرو
  • دسترسی به شعب در سراسر تهران

و مزایای مختلف دیگری که یک تجربه خرید بی نظیر را برای شما خلق خواهد کرد.

از اینکه انتخاب شمائیم سپاسگزاریم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha