چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۶
کد خبر: 47407

برآورده کردن سه اصل اساسی سریع آماده شدن، مقرون به صرفه بودن و تنوع محصولات از مهم ترین فاکتورهای رقابت، بین غول‌های تامین کننده غذای مردم شده است.

سلامت نیوز : امروزه سریع آماده شدن، متنوع بودن و ارزان بودن به نیازهای اصلی خانواده ها در تهیه غذا بدل شده و شرکت های تولید کننده مواد غذایی هر روز سعی می کنند تولیداتشان را بر همین اساس برنامه ریزی کنند. در واقع برآورده کردن سه اصل اساسی سریع آماده شدن، مقرون به صرفه بودن و تنوع محصولات از مهم ترین فاکتورهای رقابت، بین غول‌های تامین کننده غذای مردم شده است.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ بر همین اساس سال هاست که در کشورمان شاهد حضور غذاهایی همچون پاستا یا همان ماکارونی بر سر سفره ها هستیم. ماکارونی غذایی محبوب در بین خانواده ها و به خصوص بچه ها است که در مدت زمان نسبتا کوتاهی آماده می شود. اما هنوز هم خانواده ها دنبال محصولاتی هستند که در زمان بسیار کمتری تهیه شود و نودل محصولی است که اکنون جایش را در سفره ها باز کرده است. نودل محصولی است که تنها در 3 دقیقه آماده می شود و دارای 8 طعم گوشت، مرغ، سبزیجات، قارچ، پیتزا، سس گوجه فرنگی تند، کاری و زعفران است. همچنین ارزان بودن این محصول باعث شده که به سرعت راهش را بر سر سفره ها باز کند. نودل محصولی از شرکت الیت است که پیش از این با محصولاتی چون انواع سوپ های آماده، چاشنی های غذایی و همچنین تولید انواع عصاره ها مثل عصاره زغفران، نظر بسیاری از خانواده ها را به خود جلب کرده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha