دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 49013

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشكی قانونی كشور گفت: قوه قضاییه در بین 19 دستگاه اجرایی كشور در زمینه ارایه طرح‌های پژوهشی موفق به كسب رتبه چهارم شد.

سلامت نیوز :  عبدالرئوف ادیب زاده با بیان این مطلب افزود: بر اساس گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از فعالیت‌ها و اقدامات پژوهشی دستگاه‌های اجرایی درطول 18 ماه( ابتدای سال 89 تا شهریور 90)، قوه قضاییه با ارایه 43 طرح پژوهشی موفق به كسب رتبه چهارم شده‌ است.

وی تصریح كرد: 43 طرح‌ تحقیقاتی ارائه شده از سوی قوه قضاییه، توسط سازمان پزشكی قانونی كشور و سازمان زندان‌ها تدوین شده كه 39 طرح آن مربوط به پزشكی قانونی و چهار طرح دیگر مربوط به سازمان زندان‌ها ‌است. به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا ؛ به گفته ادیب زاده برای 39 طرح ارایه شده از سوی پزشكی قانونی بالغ بر یک میلیارد و 954 میلیون ریال هزینه شده است. معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشكی قانونی كشور با تاكید بر اینكه طرح‌های پژوهشی پزشكی قانونی محصول تلاش كارشناسان و پزشكان مراكز پزشكی قانونی سراسر كشور است، خاطرنشان كرد: ارایه طرح‌های پژوهشی در پزشكی قانونی رشد قابل توجهی داشته است و در نیمه دوم سال گذشته نیز تعداد طرح‌ها افزایش قابل ملاحظه ای داشت كه این امر نشان‌دهنده حمایت‌های بیشتر سازمان پزشكی قانونی كشور از طرح‌های پژوهشی است. وی با اشاره به تهیه اولویت‌های پژوهشی سازمان اظهار امیدواری كرد: پژوهشگران با توجه و اقبال بیشتر از فضای تحقیقاتی موجود در پزشكی قانونی بهره‌مند شوند و با انجام پژوهش‌ و تحقیق نسبت به تولید علم و پاسخگویی به نیازهای فنی و تخصصی سازمان همراهی و همدلی بیشتری داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha