سلامت نیوز: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، گفت: مصاحبه علمی و عقیدتی پرستاران برای تشرف به عمره مفرده و ارائه خدمت به زائران حرمین امن الهی و نبوی انجام شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، سید علی ریاض گفت: 50 نفر از پرستاران از میان 80 پرستاری که سابقه تشرف به خانه خدا را داشته‌اند و عملکرد و همکاری آنان با مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر موفق ارزیابی شده است در این مصاحبه‌ها انتخاب شدند.

وی افزود: این پرستاران در سایت مرکز پزشکی حج و زیارت نیز ثبت‌نام کرده‌اند و توفیق خدمت به زائران امام حسین(ع) در کربلای معلی و عتبات عالیات با عملکرد خوب را نیز داشته‌اند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: از این پرستاران دعوت به مصاحبه شد تا برای اعزام به حج عمره مفرده گزینش شوند.

ریاض اظهار کرد: برای انجام مصاحبه از اعضای کمیته پرستاری مرکز حج و زیارت دعوت شد تا بر اساس فرمولی از میان مطالب ارائه شده پرستاران را برای اعزام به عربستان انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه هر سال گزارشی از عملکرد مرکز پزشکی هلال احمر در ایام حج تمتع و عمره مفرده به حوزه‌های ذیربط ارائه می‌شود، بیان کرد: نتایج نظرسنجی‌ها از همکاران ما در مرکز پزشکی حج و زیارت و زائران هر سال به ویژه در دو سال اخیر تهیه و ارائه می‌شود تا مبنایی برای ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی به زائران در عملیات‌های بعدی باشد.

نماینده رئیس جمهوری در جمعیت هلال احمر عنوان کرد: بر اساس گزارش‌ها و نظرسنجی‌ها تحقیقات و پژوهش‌هایی نیز در مرکز پزشکی حج و زیارت انجام می‌شود تا با افزون شدن غنای علمی و تجارب مرکز پزشکی، پزشکان و پرستاران هر سال خدمات ارائه شده به زائران ارتقا یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha