دبیرکل جمعیت هلال احمر تاکید کرد: باید خانه‌های هلال احمر در استانها راه اندازی شده و با آموزش امداد و کمک‌های اولیه، از پتانسیل مردمی و داوطلبی در انجام وظایف خود بهره ببریم.

سلامت نیوز:دبیرکل جمعیت هلال احمر تاکید کرد: باید خانه‌های هلال احمر در استانها راه اندازی شده و با آموزش امداد و کمک‌های اولیه، از پتانسیل مردمی و داوطلبی در انجام وظایف خود بهره ببریم.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، مهندس علی اصغر احمدی در پنجمین جلسه سومین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال احمر، گفت: مقرر شده است تا به ازای هر پایگاه امدادی به مدت 10 سال دو نیروی رسمی استخدام شود.


وی، با اشاره به اینکه پرسنل شاغلان در پایگاه‌ها از امتیاز افزایش حقوق بیشتر بهره‌مند خواهند شد، اظهار کرد: امسال هیچ جذب نیرویی در مرکز و جمعیت هلال احمر استانها نخواهیم داشت، چرا که هلال احمر هیچ الزامی ندارد همه امورات خود را بر اساس استخدام‌ها انجام دهد.


احمدی افزود: باید اموالی که به جمعیت هلال احمر وقف و هبه شده و در اختیار سایر دستگاه ها قرار گرفته است، به این جمعیت بازگردانده شود.
براساس گزارش سایت هلال احمر، وی با بیان اینکه هلال احمر به دنبال یافتن جایگاه خود در برنامه ششم توسعه کشور است، اظهار کرد: در این زمینه مسئولیت کمیته امداد و نجات شورای برنامه ریزی برنامه ششم توسعه، به هلال احمر واگذار شده و در حال تهیه برنامه ششم از منظر امداد و نجات هستیم و علاوه بر آن در جمعیت نیز برنامه ششم توسعه جداگانه ای در دست تهیه است.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha