دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور گفت که هم اکنون 25 هزار کودک با عنوان \ فرزندان بهزیستی \ در 650 مرکز شبانه روزی زیر پوشش این سازمان زندگی می کنند .

بهزیستی کشور 25 هزار کودک دارد

سلامت نیوز:  معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور گفت که هم اکنون 25 هزار کودک با عنوان فرزندان بهزیستی  در 650 مرکز شبانه روزی زیر پوشش این سازمان زندگی می کنند .



به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا ، حبیب الله مسعود فرید شامگاه یکشنبه در آئین افتتاحیه دوازدهمین جشنواره فرهنگی - ورزشی فرزندان مهر در مجتمع شهید عظیمی بابلسر افزود : 600 مرکز از این تعداد توسط خیرین و به صورت هیات امنایی اداره می شود.


وی استعداد یابی و توسعه ورزش های همگانی از اهداف مهم برگزاری جشنواره های ورزشی برای فرزندان بهزیستی برشمرد و اظهار داشت : جشنواره امسال با رشد 40 درصدی شرکت کنندگان رو به رو بوده است که بسیار رضایت بخش است .


معاون بهزیستی کشور گفت : در سال جاری جشنواره فرهنگ و هنر هم برگزار خواهد شد تا عزیزانی که در عرصه های غیر ورزشی صاحب استعدادند بتوانند هنرشان را در معرض نمایش قرار دهند.


فرید برگزاری جشنواره ها برای شکوفائی استعدادهای مختلف فرزندان بهزیستی ضروری دانست و تاکید کرد : تردیدی نداریم که در جشنواره ورزشی امسال عزیزانی هستند که می توانند در عرصه های بین المللی برای کشور افتخار بیافرینند و این وظیفه ماست که آنان را شناسایی و معرفی کنیم .
وی افزود : امیدوارم در این جشنواره فرزندان بهزیستی موفقیت های خوب خود را برای دیگران تشریح نمایند تا از تجربیات خوب هم استفاده کنند.


** حضور 800 فرزند بهزیستی در جشنواره
مدیرکل بهزیستی مازندران هم در این مراسم گفت : در دوازدهمین جشنواره فرهنگی - ورزشی فرزندان مهر 800 نفر پسر و دختر زیر پوشش بهزیستی از 31 استان کشور حضور دارند.
سیدسعید آرام افزود : شرکت کنندگان به مدت 10 روز در رشته های ورزشی والیبال ، فوتسال ، شنا ، شطرنج ، دو و میدانی ، آمادگی جسمانی و تنیس با هم رقابت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه دوازدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان مهر ویژه پسران و دختران است ، گفت که در این جشنواره 30 ورزشکار مازندرانی شرکت دارند که 20 نفر دختر و بقیه پسر هستند.
وی افزود : تمام تلاش سازمان بهزیستی این است که هرساله با رفع نواقص به نحو احسن این جشنواره برگزار شود تا فرزندان دلبند ما بیشترین استفاده را از برگزاری این جشنواره ببرند.
مدیر کل بهزیستی مازندران بیان داشت : فرصت بسیار ارزشمندی در اختیار فرزندان عزیز ما در جشنواره قرار دارد تا با فرهنگ های غنی اقوام مختلف در کشور آشنا شوند و از این سرمایه ارزشمند ملی بهره ببرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha