سلامت نیوز ابوالحسن فقیه صبح امروز در نخستین اجلاس روسای جمعیت هلال احمر در سراسر کشور که در سالن اجلاس سران برگزار شد این جمعیت را سازمانی برای روزهای سخت دانست و گفت: خوشحالیم که خودمان را برای این روزها آماده کرده‌ایم و در سال 91 بدون اینکه کمکی دریافت کنیم حوادث مختلف را مدیریت کردیم حتی بهتر از زمانی که مبالغ زیادی در این سازمان دریافت می‌شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی ادامه داد: تاکنون سه مرحله از تجهیزات امدادی بین استان‌ها توزیع شده و مرحله چهارم هم فردا با حضور رئیس جمهور رونمایی می‌شود و این تجهیزات در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر مرحله پنجم هم تا نوروز امسال در اختیار سازمان‌های هلال احمر در سراسر کشور قرار می‌گیرد و می‌توانیم ادعا کنیم ناوگان هلال احمر را نوسازی کرده‌ایم.

فقیه با اشاره به اینکه برای بازسازی و نوسازی تجهیزات امدادی ابتدا از توان داخلی استفاده شده افزود: تنها در موارد ضروری که امکان آن در داخل نبود از تجهیزات خارجی استفاده کرده‌ایم.

وی خطاب به رؤسای جمعیت هلال احمر گفت: شما در خط مقدم فعالیت‌های بشر دوستانه‌ای چرا که هر چقدر هم قوانین خوب وضع شود اما اگر مجریان کار بلدی وجود نداشته باشد کار به درستی انجام نمی‌شود و هر آنچه که از فعالیت‌های هلال احمر در رسانه‌ها منتشر می‌شود گزارشی از عملکرد شماست که توانسته‌اید با کمترین امکانات و نیروی انسانی کارهای بزرگ انجام دهید.

رئیس جمعیت هلال احمر تأکید کرد: مدیریت خوب در بحران مشخص می‌شود وگرنه پشت میز نشستن و دستور دادن کار سختی نیست شما در بحران توانایی مدیریتی‌تان را به رخ کشیدید و با اینکه در سال 91 نسبت به سال‌های گذشته حوادث بیشتری داشتیم اما به دلیل موفقیت هلال احمر در امداد رسانی مقام معظم رهبری فعالیت‌های این جمعیت را به ویژه در حادثه آذربایجان بی‌نظیر توصیف کرد که افتخار بزرگی برای ماست.

وی با اشاره به اینکه با استفاده از توانمندی‌های موجود در جمیت هلال احمر و پتانسیل جوانان و داوطلبانان آماده رویارویی با هر بحرانی هستیم خاطرنشان کرد: در سال 91 خدماتی را ارائه کردیم که مازاد بر وظایف ما بود اما به دلیل نیازسنجی هموطنان کار را پیش بردیم.

به گزارش خبرنگار فارس این برای نخستین بار است که رؤسای جمعیت هلال احمر از سراسر کشور گرد هم می‌آیند و در حاشیه این اجلاس از جدیدترین تجهیزات امدادی رونمایی خواهد شد اجلاس روسای جمعیت هلال احمر امروز و فردا در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha