• پاسخ به سوالات جراحی های زیبایی

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    پاسخ به سوالات جراحی های زیبایی

    با گسترش روز افزون جراحی های زیبایی سولات متعددی در ذهن افراد شکل میگیرد که نیاز به توجه ویژه دارد جراحی زیبایی مناسب چه بازه سنی است؟ جراحی زیبایی برای چه افرادی ممنوع است؟ جراحی های زیبایی شکم و سینه با چه عوارضی همراه است ؟

  • ۶ ریزمغذی موثر در جلوگیری از ریزش مو

    ۶ ریزمغذی موثر در جلوگیری از ریزش مو

    اگر دچار ریزش مو هستید بخشی از علل این ریزش می‌تواند کاهش یک سری از ریز مغذی‌ها باشد که با رعایت برخی نکات و مصرف ریزمغذی‌هایی که کمبود آن در بدن شما وجود دارد می‌توانید از این آسیب جلوگیری کنید.

  • ۵ عادت اشتباهی که سلامت پوست را به خطر می‌اندازد

    ۵ عادت اشتباهی که سلامت پوست را به خطر می‌اندازد

    تا زمانی که در سنین جوانی به سر می‌بریم پوست‌مان در وضعیت شادابی به سر می‌برد، اما به محض گذر از سنی خاص سلامت پوست هم تحت تاثیر قرار گرفته و ممکن است آسیب‌هایی به آن وارد شود؛ بنابراین لازم است با کنار گذاشتن برخی عادات غلط، در خصوص حفظ سلامت پوست کوشا باشیم.

  • اهمیت پاکسازی روزانه پوست

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    اهمیت پاکسازی روزانه پوست

    پاکسازی روزانه پوست برای داشتن پوستی سالم و درخشان ضروری است. در طول روز، پوست ما در معرض آلاینده های مختلف، باکتری ها و چربی اضافی است که سبب بسته شدن منافذ پوست شده و ظاهری کدر به پوست می دهد. اگر اثرات خستگی و استرس را نیز اضافه کنیم، نتیجه ظاهری است که زیبایی واقعی پوست ما را منعکس نمی‌کند. برای داشتن پوستی سالم، نیاز به داشتن یک روتین منظم پوستی است. در این میان، تونرها یکی از مهم ترین محصولات مراقبتی بوده و استفاده از آنها، فواید بسیاری برای سلامت پوست دارد.

  • اگر زیاد عرق می کنید ضدآفتاب خود را مدام تمدید کنید

    اگر زیاد عرق می کنید ضدآفتاب خود را مدام تمدید کنید

    دکتر پروانه ساکت، متخصص پوست و مو  به سلامت نیوز گفت :برای محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش باید یک  کلاه لبه دار حدود 7 تا 8 سانتی متر باید بر روی سر بگذاریم، همچنین باید از یک عینک ضدآفتابی استفاده کنیم که به طور کامل دور چشم را پوشش دهد. ضدآفتاب ها را به صورت مرتب باید استفاده کنیم.

  • چه ارتباطی بین کاهش وزن و ریزش مو وجود دارد؟

    چه ارتباطی بین کاهش وزن و ریزش مو وجود دارد؟

    در برخی موارد، کاهش وزن ممکن است منجر به عوارض جانبی از جمله ریزش مو شود. بدن به کمبود مواد مغذی، استرس و تغییرات هورمونی حساس است و تمام این موارد در روند کاهش وزن سریع، رژیم‌های غذایی محدود یا جراحی کاهش وزن اتفاق می‌فتد.

  • چرا شب‌ها باید صورتمان را بشوییم؟

    چرا شب‌ها باید صورتمان را بشوییم؟

    دکتر الیزابت طنزی در وب‌سایت «واشینگتنین» چهار دلیل برای شست‌وشوی شبانه پوست ذکر می‌کندکه به‌طور خلاصه به آن‌ها می‌پردازیم:

  • چرا موهایم سفید می شود؟

    چرا موهایم سفید می شود؟

    نگاهی به عوامل سفیدشدن مو و راه‌های جلوگیری از آن انداخته‌ایم هرکسی تعریفی از موی سفید دارد.

  • روش های کوچک کردن بینی گوشتی

    روش های کوچک کردن بینی گوشتی

    جراحی بینی گوشتی از انواع جراحی های بینی می باشد که فقط برای بینی های گوشتی انجام می شود. این نوع بینی ها دارای پوست بسیار ضخیم، غضروف و استخوان ضعیف است. در روش های قدیمی این عمل جراحی، غضروف ها تراشیده می شدند و پوست بینی نازک می شد و مجدد با گذشت زمان، بینی به فرم و حالت قبلی خود باز می گشت و تاثیر خوبی برای ظاهر بینی نداشت. بینی گوشتی دارای پوست ضخیم، منافذ باز و غدد چربی فراوان و ساختار غضروفی ضعیف است.

  • راز و رمز سلامت موها در تابستان

    راز و رمز سلامت موها در تابستان

    مو در فصل تابستان بیش از حد در معرض حرارت آفتاب، تعرق و گرد و خاک قرار می گیرد و همین امر موجب آسیب دیدن آن می شود.

  • معرفی محصولات پوستی اوردینری

    معرفی محصولات پوستی اوردینری

    اگر به دنبال راهی هستید تا بتوانید انتخاب درستی برای خرید محصولات اوردینری داشته باشید و از آنها بهره‌برداری موثری کنید، مقاله درستی را انتخاب کرده‌اید. در این مقاله، با مفاهیم اساسی محصولات اوردینری آشنا می‌شویم و به شما راهنمایی می‌کنیم که چگونه بهترین محصولات اوردینری را برای نیازهای خود انتخاب کنید و از آنها بهره‌برداری کنید.

  • پرسش و پاسخ‌های رایج در مورد موهای آسیب‌دیده

    پرسش و پاسخ‌های رایج در مورد موهای آسیب‌دیده

    آیا تابه‌حال موهای خود را رنگ کرده‌اید؟ آیا مرتباً موهای خود را سشوار می‌کشید یا از اتوی مو استفاده می‌کنید؟ آیا اهل دکلره و کراتینه و... هستید؟ اگر جواب شما به این سؤال‌ها مثبت است، پس حتماً موهایتان در حال حاضر آسیب‌دیده‌اند.

  • آموزش کراتین مو در خانه و نکات طلایی مراقبت از موها که باید بدانید! 

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    آموزش کراتین مو در خانه و نکات طلایی مراقبت از موها که باید بدانید! 

    قطعا پیش آمده حداقل برای یک بار موهایتان را صاف کرده باشید. همانطور که می دانید صاف و سالم بودن موها تاثیر بسیار زیادی در چهره شما می گذارد. اما آیا تا به حال اقدامی برای احیای موهایتان کرده اید؟ احتمالا تا به حال ماسک موهای مختلفی را برای خوش حالت شدن موهایتان تهیه کرده اید و نتیجه قابل قبولی نداشتید و یا ممکن است موهایتان را چندین بار رنگ و دکلره کرده باشید که با همین کار آسیب جدی به موهایتان وارد شده باشد. بنابراین بهتر است به فکر روشی درست برای درخشان شدن و احیا موهایتان باشید.در ادامه ناب ترین نکات نگهداری از موها، صافی دائم موها، کراتینه تراپی یا کراتین مو و پاکسازی پوست سر را به شما عزیزان ارائه می کنیم.

  • معرفی متخصص ایمپلنت در تهران

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    معرفی متخصص ایمپلنت در تهران

    متخصص ایمپلنت شخصی است که با گذراندن دوره های تخصصی ایمپلنت و لثه دارای توانایی بازسازی دندان های از دست رفته توسط ایمپلنت میباشد . متخصص ایمپلنت تهران و سایر مراکز استان ها نیز حضور دارد .

  • جذب مشتری «جراحی زیبایی» با تصاویر فتوشاپی!

    جذب مشتری «جراحی زیبایی» با تصاویر فتوشاپی!

    چندسالی است که انجام عمل‌های زیبایی در میان ایرانی‌ها خصوصاً زنان و دختران جوان بسیار به چشم می‌خورد. ازدیاد این مسئله باعث شده تا حتی خانم‌های جوان و زیبایی هم که نیازی به انجام جراحی‌های زیبایی ندارند اعتماد بنفس خود را نسبت به چهره طبیعیشان از دست داده و در مقایسه با چهره‌های مصنوعی و عروسکی به انجام عمل‌های زیبایی وسوسه شوند.

  • کدام ورزش برای جوانی پوست مناسب است؟

    کدام ورزش برای جوانی پوست مناسب است؟

    ورزش فواید زیادی مانند مدیریت وزن، تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود سلامت روان دارد با این حال، یک باور رایج نیز وجود دارد که می‌گوید: ورزش ممکن است شرایط پوستی مانند آکنه یا روزاسه (آکنه بزرگسالی) را تشدید کند.

  • چرا موی بعضی‌ها بد حالت است؟

    چرا موی بعضی‌ها بد حالت است؟

    محققان چهار نوع ژن که معتقدند الگوهای چرخشی مو را شکل می‌دهند، شناسایی کردند. یک مطالعه جدید که نقش ژن‌ها را در الگوی مو بررسی می‌کند، نشان می‌دهد تغییرات ژنتیکی ممکن است عامل بدحالتی موها بعد از بیدار شدن از خواب باشد و در واقع بدحالتی موها را می‌توان به پای دی‌ان‌ای (DNA) نوشت.

  • مداخله‌گران فاقد صلاحیت؛ تهدیدکنندگان سلامت مردم

    مداخله‌گران فاقد صلاحیت؛ تهدیدکنندگان سلامت مردم

    حوزه طب و سلامت در سال های اخیر به‌طور بی‌رحمانه‌ای توسط افراد فاقد صلاحیت و کاسبان سود مورد هجوم قرار گرفته و با تبلیغات غیرواقعی به‌ویژه در فضای مجازی سلامت افراد زیادی به مخاطره افتاده است.

  • اما و اگرهای جراحی های زیبایی

    پزشکی زیبایی با وجود همه عوارضش، همچنان طرفداران خودش را دارد

    اما و اگرهای جراحی های زیبایی

    بله می‌دانیم؛ ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که هرچه بیشتر همرنگ جماعت باشی، احساس خوشایند بهتری خواهی داشت. دنیایی که به ما القا کرده است بینی‌های عمل‌کرده زیباترند، صورت‌های زاویه‌دار قابل قبول‌ترند، گونه‌های برجسته، خوش‌عکس‌ترند و پوست‌های کشیده، دلنشین‌تر!

  • ۱۱ راز زیبایی پوست کره ای ها

    ۱۱ راز زیبایی پوست کره ای ها

    داشتن پوستی شفاف و زیبا کار چندان ساده‌ای نیست. زنان کره‌ای در سنین بسیار کم با اصول مراقبت از پوست آشنا می‌شوند. حتی مردان نیز باید به مراقبت از پوست خود توجه کنند، زیرا داشتن پوستی بی‌عیب‌ونقص از استانداردهای زیبایی مردان کره‌ای نیز به شمار می‌رود.

  • تفاوت لابیاپلاستی با لیزر و لابیاپلاستی با جراحی

    تفاوت لابیاپلاستی با لیزر و لابیاپلاستی با جراحی

    در برخی از بانوان عواملی مانند ژنتیک، بارداری، افزایش وزن و ... باعث میشود که تصمیم به عمل لابیاپلاستی بگیرند. اما سوالی که معمولا برای این بانوان به وجود می آید این است که لابیاپلاستی با لیزر و جراحی چه فرقی با هم  دارند و کدام یک از روش ها، نتیجه ایده آل تر و مطلوب تری ایجاد میکند؟ برای پی بردن به جواب این سوال، ابتدا لازم است که از تفاوت لابیاپلاستی با لیزر و لابیاپلاستی با جراحی آگاه شده و به بررسی همه جانبه مزایا و معایب هر کدام از روش ها بپردازیم تا بتوانیم بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم. 

  • جراحی پلاستیک چه تاثیری بر سلامت روان شما میگذارد؟

    جراحی پلاستیک چه تاثیری بر سلامت روان شما میگذارد؟

    جراحی پلاستیک در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده است و به افراد این فرصت را می دهد تا ظاهر خود را بهبود بخشند و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند. در حالی که تغییرات فیزیکی می تواند قابل توجه باشد، مهم است که تأثیر بالقوه جراحی پلاستیک بر سلامت روان را نیز بررسی کنیم.

  • بهترین تمرینات ورزشی برای رشد سریعتر مو

    بهترین تمرینات ورزشی برای رشد سریعتر مو

    ورزش می تواند به کاهش استرس و اضطراب و همچنین حفظ فیزیک بدنی سالم در کنار ارتقای کیفیت خواب کمک کند. از آنجایی که استرس با ریزش مو مرتبط است، ورزش روزانه می تواند از ریزش مو جلوگیری کرده و تقویت رشد موهایی سالم را تضمین کند. ورزش و انجام چند تمرین ساده همچنین می تواند ترشح روغن های طبیعی را با تحریک گردش خون در پوست سر افزایش دهد. 

  • چگونه بهترین فرم بینی را انتخاب کنیم؟

    چگونه بهترین فرم بینی را انتخاب کنیم؟

    شاید شما هم جز افرادی باشید که از فرم بینی یک نفر خوشتان می‌آید و دوست دارید شما هم بینی‌تان را مانند او عمل کنید. اما آیا هر کس می‌تواند هر نوع فرم بینی را برای خودش اتخاب کند یا محدودیتی در این خصوص وجود دارد ؟ در این مقاله قصد داریم در خصوص انواع فرم بینی صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

  • جهت پیچش مو ژنتیکی است

    جهت پیچش مو ژنتیکی است

     اولین تحقیق نقشه‌برداری ژنی روی حلقه‌های موی سر انسان نشان می‌دهد که نه تنها جهت پیچش موی پایه ژنتیکی دارد بلکه تحت تاثیر چندین ژن قرار می‌گیرد، در این تحقیق، چهار نوع ژنتیکی مرتبط که شاید جهت پیچش مو را تحت تأثیر قرار می‌دهند، شناسایی شده‌اند.

  • وقتی متخصص قلب جراحی زیبایی می‌کند!

    وقتی متخصص قلب جراحی زیبایی می‌کند!

    عضو انجمن متخصصین پوست ایران گفت: جراحان و متخصصین اورژانس و بیهوشی حتی می‌بینیم که جراح قلب، اورولوژیست و متخصص داخلی و عفونی و زنان که تخصص‌های مورد نیاز جامعه هستند هم کار زیبایی انجام می‌دهند. ادامه این امر باعث از دست رفتن دوران تخصصی که گذرانده‌اند و کمبود این تخصص‌ها در جامعه خواهد بود.

  • معرفی برترین محصولات آرایشی در سال 2023

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    معرفی برترین محصولات آرایشی در سال 2023

     صنعت زیبایی در رویکرد جدید خود، به دنبال تولید محصولات آرایشی نوین برای همگام شدن با علم و تکنولوژی است؛ همچنان که در تولید فرآورده‌های جدید زیبایی، شاهد گام‌های موثری در این زمینه هستیم. این روزها، حتی فرمولاسیون معمول محصولات آرایشی نیز در حال تغییر و بهینه سازی است تا همه چیز هم‌راستا با طبیعت و دوست‌دار محیط زیست باشد. در ادامه با پرطرفدارترین و کاربردی‌ترین محصولات آرایشی جدید بیشتر آشنا خواهیم شد.

  • لمینت دندان چیست و هزینه انجام آن چقدر است؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    لمینت دندان چیست و هزینه انجام آن چقدر است؟

    بسیاری از افراد دوست دارند لبخندی زیبا با دندان هایی به رنگ مروارید داشته باشند. با این حال، دندان های طبیعی یک فرد ممکن است شکل یا فاصله نامناسبی داشته باشند. دندان ها می توانند با افزایش سن بشکنند، تغییر رنگ دهند یا مینای خود را از دست بدهند.

  • از انجام تتو پشیمان شده ای ؟

    توصیه هایی برای پاک کردن تتو

    از انجام تتو پشیمان شده ای ؟

    طبق گفته سازمان غذا و داروی ایالات متحده، برای پاک کردن جوهر و رنگدانه خالکوبی با استفاده از دستگاه های لیزری ممکن است، اما با خطراتی همراه است. 

  • ریزش مو و روش های درمان

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    ریزش مو و روش های درمان

    ریزش مو به شدت زیبایی و اعتماد به نفس را تحت تاثیر قرار می دهد.ریزش مو ممکن است به دلیل ژنتیک (ارثی)، تغذیه نامناسب، اختلالات هورمونی، استرس، ابتلا به بیماری هایی نظیر کرونا، دیابت و بخشی از روند افزایش سن باشد.