• درمان دندان قروچه با ارتودنسی

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    درمان دندان قروچه با ارتودنسی

    آشنایی با دندان قروچه و ارتودنسی به شما کمک می‌کند تا در صورت ابتلا به این مشکل از راه‌حل درمانی آن نیز مطلع شوید. بسیاری از افراد از دندان قروچه در خواب رنج می‌برند و در هنگام خواب دندان‌های خود را به‌صورت غیرارادی روی هم می‌کشند. این امر در صورتی که به‌صورت مکرر اتفاق بیفتد دندان‌ها و فک فرد را دچار مشکل می‌کند. سایش دندان ها به‌صورت ارادی و غیرارادی با علت‌های مختلف اتفاق می‌افتد. سؤال مهمی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که آیا می‌توان دندان قروچه را با ارتودنسی درمان کرد تا مشکلات جانبی برای لثه و دندان فرد به وجود نیاید؟در این مقاله قرار است درباره‌ی درمان دندان قروچه با ارتودنسی صحبت کنیم. خواندن این مقاله کمتر از 10 دقیقه از شما زمان می‌برد اما اطلاعات مهمی را به شما می‌دهد

  • آیا لیزر موهای زائد صورت درد دارد ؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    آیا لیزر موهای زائد صورت درد دارد ؟

    لیزر موهای زائد یک روش زیبایی محبوب است که می تواند برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن استفاده شود. در این روش از پرتو لیزر برای گرم کردن و تخریب فولیکول های مو استفاده می شود و از تولید موهای جدید جلوگیری می کند.

  • ویتامین ث، رتینول، بیوتین؟ پوست شما واقعاً به چه چیزی نیاز دارد؟

    ویتامین ث، رتینول، بیوتین؟ پوست شما واقعاً به چه چیزی نیاز دارد؟

    متخصصان می‌گویند بسیاری از افراد تنها به سه چیز برای سالم نگه‌داشتن لایه بیرونی پوست خود نیاز دارند.

  • پاسخ به 3 دروغ بلاگرها درباره سلامت پوست

    پاسخ به 3 دروغ بلاگرها درباره سلامت پوست

    بسیاری از بلاگرها برای افزایش بازدید خود، توصیه‌هایی به مخاطبان دارند که هیچ پشتوانه‌ای ندارد، 3 مورد از آن‌ها را بررسی کرده‌ایم. شبکه‌های اجتماعی پر هستند از توصیه‌های عجیب و غریب برای چالش‌های خانوادگی، تربیت فرزند، درمان بیماری‌ها و حتی زیبایی و سلامت پوست.

  • زندگی بعد از اسلیو معده چگونه است؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    زندگی بعد از اسلیو معده چگونه است؟

    جراحی اسلیو معده که به نام اسلیو گاسترکتومی نیز شناخته می‌شود، یک عمل جراحی لاغری است که شامل برداشتن بخش بزرگی از معده می‌باشد. در طول این عمل تا 80 درصد حجم معده برداشته شده و تنها یک معده کوچک که شبیه آستین پیراهن است باقی می ماند. انجام این عمل می تواند به افرادی که شاخص توده بدنی بسیار زیادی دارند کمک کند تا به سلامتی دست یافته و زندگی بهتری داشته باشند. در این مقاله با مهم ترین مزایای عمل اسلیو معده و زندگی بعد از آن بیشتر آشنا خواهید شد.

  • کاربردهای لیزر ، لیفت لثه دکتر علیرضا میرزایی

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    کاربردهای لیزر ، لیفت لثه دکتر علیرضا میرزایی

    دندانپزشکی مدرن مبتنی بر روش های ایمن و حداقل تهاجمی است. برای دستیابی به این هدف ابزارها و مواد جدیدی ساخته شده است. یکی از این ابزارهای جدید لیزر است که در بسیاری از زمینه های دندانپزشکی مانند رفع پوسیدگی، بلیچینگ دندان، افزایش طول تاج دندان CL، ترمیم، جراحی ریشه و ایمپلنت مفید است.برخی از مزایای لیزر نسبت به روش های دیگر ایمنی، کاهش درد، راحتی کار، کاهش صدا و ارتعاشات و اثر بخشی بهینه و بهبودی سریع، خونریزی بسیار کم و عوارض بسیار کم بعد از جراحی است.

  • بهترین روغن ها برای سلامت ناخن

    بهترین روغن ها برای سلامت ناخن

    ناخن های شکننده و آسیب پذیر ممکن است آزاردهنده باشد. اگر به دنبال راه‌هایی برای داشتن ناخن‌های سالم هستید، در اینجا بهترین روغن‌ها برای رشد ناخن‌هایتان به شما معرفی می‌کنیم.

  • 10 تا از بهترین مراکز هایفوتراپی در تهران

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    10 تا از بهترین مراکز هایفوتراپی در تهران

    هایفوتراپی یک روش غیرتهاجمی ‌است که با استفاده از امواج فوکوس شده اولتراسوند باعث جوانسازی پوست می‌شود. در این روش، دستگاه هایفو امواج اولتراسوند را به پوست منتقل کرده و بر عمق‌های مختلف پوست اثر می‌گذارد. این امواج تاثیراتی مانند افزایش تولید کلاژن، بهبود ساختار پوست، کاهش چین و چروک‌ها و لیفت صورت را به همراه دارد. تهران به عنوان پایتخت ایران، دارای بسیاری از مراکز زیبایی و پوست بوده که خدمات هایفوتراپی را ارائه می‌دهند.

  • چه میوه های برای سلامت پوست خوب هستند

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    چه میوه های برای سلامت پوست خوب هستند

    میوه‌ها خواص مختلفی برای بدن دارند، زیرا مواد مغذی مورد نیاز را فراهم کرده و مانع از ابتلا به بیماری‌های مختلف می‌شوند. یکی از خواص مورد توجه میوه‌ها کمک به حفظ سلامت پوست است که موجب طراوت و شادابی سلول‌های پوستی می‌شوند. در این میان برخی میوه‌ها به دلیل وجود ترکیبات خاص برای بهبود شرایط پوست مفیدتر هستند و حتی می‌توان از آن‌ها برای تهیه ماسک‌های پوستی استفاده کرد. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی میوه‌های مفید برای پوست بپردازیم.

  • چطور بخوابید تا زیبا شوید

    چطور بخوابید تا زیبا شوید

    وقتی صحبت از یک رژیم زیبایی موثر می شود، نکات زیادی مطرح هستند. اما تنها چیزی که هرگز در مورد آن به اندازه کافی نمی شنوید مهم ترین عامل است: خواب برای زیبایی!خوابی خوب می تواند به شما کمک کند تا با احساس شادابی و زیبایی از خواب بیدار شوید.

  • دموکرافت با 3 تکنولوژی در کوتاه‌مدت آکنه‌ها را محو می‌کند

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    دموکرافت با 3 تکنولوژی در کوتاه‌مدت آکنه‌ها را محو می‌کند

    دموکرافت جدیدترین محصول درمانی برای از بین بردن قطعی آکنه‌هاست که جدیدا وارد بازار شده‌است. این محصول جدید اما خوشنام و موثر خیلی سریع توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند. به گونه‌ای که تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان برای رفع سریع انواع آکنه‌های خود از این محصول استفاده می‌کنند.

  • همه چیز درباره اسانس روغنی آویشن و خواص بی نظیر آن بر رشد مو

    همه چیز درباره اسانس روغنی آویشن و خواص بی نظیر آن بر رشد مو

    اسانس روغنی آویشن حاوی ویتامین های A، D، C و B6 و همچنین چندین ماده معدنی کمیاب مانند منیزیم، کلسیم، کوبالامین، سدیم و پتاسیم است.

  • خوب و بد استفاده از سشوار

    خوب و بد استفاده از سشوار

     اگر همیشه و همه‌جا سشوار به دست هستید و زیاد از آن استفاده ‌می‌کنید روی صحبت‌مان با شماست. شاید در نگاه اول و وقتی دکمه خاموشی دستگاه را می‌زنید از سریع‌خشک‌شدن موها و حالتی که به موها می‌دهد لذت‌ببرید اما استفاده زیاد از سشوار، در درازمدت می‌تواند بلای جان پوست و موهایتان‌ شود.

  • آیا کاشت ابرو بر روی تاتو امکان پذیر است؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    آیا کاشت ابرو بر روی تاتو امکان پذیر است؟

    مهم بودن نقش ابروها در زیبایی چهره بر هیچ کس پوشیده نیست. به همین دلیل یکی از خدمات پرطرفدار مراکز زیبایی مربوط به به روش های پرپشت کردن ابروها است که از جمله رایج ترین آنها می توان به تتو ابرو، میکروبلیدینگ، کاشت ابرو و ... اشاره کرد. 

  • چه شامپویی بزنم و با چه‌روشی؟

    چه شامپویی بزنم و با چه‌روشی؟

    این روزها اهمیت مراقبت از موها برای  داشتن موهایی تمیز و سالم، از هر زمانی بیشتر است. هرچند استفاده از شامپو کار ساده‌ای به نظر می‌آید،اما شستن بیش از حد موها با شامپو می‌تواند رطوبت لازم را برای پوست سر از بین ببرد و باعث خشکی، تحریک و وز شدن موها شود.

  • مناسب ترین فصل برای کاشت مو کدام است

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    مناسب ترین فصل برای کاشت مو کدام است

    اگر شما نیز جزو افرادی می باشید که دچار ریزش موی شدید هستید و با درمان های مختلف نتوانسته اید از ریزش مو مو های خود جلوگیری کنید و احساس می کنید که یک کاندید مناسب برای کاشت مو هستید میتوانید از روش کاشت مو برای کنترل و درمان ریزش مو های خود استفاده کنید. در واقع میتوان گفت که کاشت مو در کلینیک زیبایی نوین تهران بهترین روش برای درمان ریزش مو می باشد.

  • چه شامپویی بخرم برای موهام مناسب تر باشد؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    چه شامپویی بخرم برای موهام مناسب تر باشد؟

    برای انتخاب شامپو مناسب برای ریزش مو، گزینه‌های زیادی وجود دارد. اما بهترین آن‌ها کدامند؟ چه ترکیباتی دارند؟ نحوه استفاده آن‌ها چگونه است؟ ماسک موهای مناسب برای ریزش مو و موی رنگ شده کدامند؟ به کاهش موی سر یا قسمتی از بدن ریزش مو یا آلوپسی گفته می‌شود. ریزش مو به‌دلایل مختلفی مانند هورمونی، خودایمنی، عوارض‌های دارویی، کم‌خونی و عوامل ژنتیکی اتفاق می‌افتد. یکی از چاره‌های رفع ریزش مو شامپوهای مناسب و گیاهی است. در ادامه این شامپوها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  • معجزه این گیاه برای رفع پف و گوددی زیر چشم ها

    معجزه این گیاه برای رفع پف و گوددی زیر چشم ها

    در این مطلب به شما می‌گوییم چگونه آثار خستگی، رنگ‌پریدگی، پف و گودی چشم‌ها و چربی موهای‌تان را سریع و البته موقت از بین ببرید.

  • عمل بینی برای چه افرادی مناسب است؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    عمل بینی برای چه افرادی مناسب است؟

    اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای زیبایی فرم صورت اهمیت زیادی قائل می‌شود، بهتر است قبل از اقدام به عمل بینی به نکات زیر دقت کنید. در ادامه، مواردی که باعث می‌شود به عمل درمانی بینی یا زیبایی به آن نیاز پیدا کنید را خواهیم گفت.

  • روش‌های جدید برای درمان ریزش مو

    روش‌های جدید برای درمان ریزش مو

    ریزش مو (آلوپسی) اتفاق نسبتاً رایج و شایعی است که هر کسی حتی کودکان هم ممکن است آن را تجربه کنند. البته تشخیص اینکه آیا واقعاً موهایتان دچار ریزش شده و برای درمان باید به پزشک مراجعه کنید یا فقط ریزش موی طبیعی و معمولی را تجربه می‌کنید نیز موضوع مهمی است که باید مد نظر قرار دهید.

  • عمل زیبایی بینی در ۶۰ سالگی و سنین بالا

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    عمل زیبایی بینی در ۶۰ سالگی و سنین بالا

    برخی از افراد عقیده دارند که انواع جراحی زیبایی برای افرادی مناسب است که در گذشت زمان، شادابی و زیبایی چهره خود را از دست داده‌اند. آن‌ها بر این باورند که افراد جوان که هنوز از زیبایی ذاتی برخوردارند، باید از این جراحی‌ها اجتناب کنند. عمل بینی در سن ۶۰ سالگی و بالاتر از آن با ریسک همراه است، زیرا آمادگی بدن فرد مسن کم‌تر بوده و فرآیند بهبود این افراد زمان بیش‌تری می‌خواهد. البته برخی از افراد مسن، برای عمل بینی آمادگی بالایی دارند. 

  • سود خارجی‌ها از جراحی بینی در ایران!

    سود خارجی‌ها از جراحی بینی در ایران!

    سفر به ایران و ترکیه با هدف جراحی‌ زیبایی و خدمات آرایشی، صرفه و سود اقتصاد زیادی برای گردشگران خارجی دارد.

  • بررسی واقعیتِ چهار ادعا در مورد کرم ضد آفتاب

    بررسی واقعیتِ چهار ادعا در مورد کرم ضد آفتاب

    آیا کرم ضد آفتاب می‌تواند باعث بروز سرطان و کمبود ویتامین د شود؟ آیا سیاه پوستان به محافظت در برابر اشعه فرابنفش نیاز دارند؟ آیا تعذیه مناسب می‌تواند جایگزین کرم ضد افتاب شود؟ کارشناسان برخی از ادعاهای معروف درباره کرم ضد آفتاب را بررسی می‌کند.

  • این روغن برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند!

    این روغن برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند!

    ریزش موها یکی از مشکلات مهمی است که بسیاری از افراد با آن روبه‌رو هستند.

  • فواید ویتامین C برای سلامت پوست

    فواید ویتامین C برای سلامت پوست

    ویتامین C به دلیل خواص مفید ضدپیری و کمک به حفظ سلامت و درخشندگی پوست، یکی از مواد معدنی مهم و ضروری برای مراقبت از این ارگان حیاتی است.

  • بای‌پس و اسلیو معده معجزه نمی‌کند؛ سبک زندگی را اصلاح کنید

    بای‌پس و اسلیو معده معجزه نمی‌کند؛ سبک زندگی را اصلاح کنید

    فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی با تاکید بر اینکه افراد نباید به جراحی اسلیو یا بای‌پس، نگاه معجزه داشته باشند، گفت: این روش‌ها به عنوان روش‌های کمک درمانی در دنیا معرفی می‌شود.

  • فواید بی‌نظیر ویتامین c برای پوست

    فواید بی‌نظیر ویتامین c برای پوست

    از قرص جوشان و محتویات پودرهای تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن گرفته تا آب‌پرتقال صبحگاهی، مدت‌هاست که ویتامین c به‌دلیل خواص زیادش از محبوب‌ترین ویتامین‌ها بوده است.

  • اصول خرید ضدآفتاب برای کوچولوها!

    اصول خرید ضدآفتاب برای کوچولوها!

    ضدآفتاب مناسب کودک‌تان چیست و چه ویژگی‌هایی باید داشته ‌باشد؟یکی از مهم‌ترین وسایلی که خانواده‌ها با شروع تابستان به فکر خرید آن می‌افتند، کرم ضدآفتاب برای کودکان است.

  • مصرف زیاد این ویتامین ریزش مو را بیشتر می‌کند

    مصرف زیاد این ویتامین ریزش مو را بیشتر می‌کند

    بسیاری از ما روزانه با ریزش مو مواجه می‌شویم، اما این ریزش برای برخی بیش از اندازه طبیعی روی می‌دهد. بر اساس مطالعات علمی ریزش ۸۰ تا ۱۰۰ تار مو به‌صورت روزانه طبیعی است و باید علت را برای بیش از این میزان جست و جو کرد.

  • راه های کاهش خارش پوست بعد از اصلاح با تیغ

    چگونگی تسکین خارش بعد از شیوکردن

    راه های کاهش خارش پوست بعد از اصلاح با تیغ

    اصلاح یا شیوکردن یکی از متداول‌ترین روش‌های حذف موهای زائد بدن است. هر چند این شیوه سال‌هاست که به کار می‌رود و ساده و دردسترس است؛ اما باز هم پیامدهایی دارد. شیوکردن می‌تواند باعث تحریک پوست و راش‌های پوستی شود، خصوصاً اگر درست انجامش ندهید. شاید این سؤال شما هم باشد که بعد از شیوکردن چگونه می‌توانید خارش و تحریک پوست را تسکین دهید؟