جمعه ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵

قائم‌مقام سازمان امداد و نجات اعلام کرد نیروهای هلال‌ احمر از ابتدای طرح نوروزی امسال به بیش از ۶۴ هزار مسافر امدادرسانی کردند و ۳۱۰۰ حادثه‌‌دیده را نیز از مرگ حتمی نجات دادند.

نجات بیش از ۳۱۰۰ مسافر از مرگ حتمی

سلامت نیوز: قائم‌مقام سازمان امداد و نجات اعلام کرد نیروهای هلال‌ احمر از ابتدای طرح نوروزی امسال به بیش از ۶۴ هزار مسافر امدادرسانی کردند و ۳۱۰۰ حادثه‌‌دیده را نیز از مرگ حتمی نجات دادند.

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو بافارس، اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی بیش از 4 هزار و 500 مأموریت توسط نیروهای امدادی انجام گرفته که طی آن بیش از 3 هزار و 100 مسافر از مرگ حتمی نجات یافتند.

وی به امدادرسانی بیش از 64 هزار حادثه‌دیده اشاره کرد و عنوان داشت: در این مدت 348 عملیات رهاسازی انجام شده و بیش از 2 هزار نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته قائم مقام سازمان امداد و نجات، بیش از 28 هزار مسافر نیز از خدمات سرپایی بهره‌مند شده و 2 هزار و 100 نفر نیز اسکان اضطراری یافتند. همچنین 43 هزار نفر اسکان موقت نوروزی شدند.

سلیمی ادامه داد: فقط در روز گذشته، 231 مورد مأموریت امدادی انجام شده و هزار و 899 نفر نیز امدادرسانی شدند. همچنین 185 نفر از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: در دوازدهم فروردین 112 مسافر به مراکز درمانی منتقل و 952 نفر نیز از خدمات سرپایی بهره‌مند شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha