سلامت نیوز در پانزدهمین سالگرد تولد خود به روز رسانی شد

سلامت نیوز اولین پایگاه اطلاع رسانی در حوزه سلامت و بهداشت با هدف ارتقای سطح آگاهی و در نتیجه ارتقای سطح سلامت عموم مردم در سال 1384 به مدیر مسئولی و سردبیری خانم زهرا سادات خوشحالی راه اندازی شد.

این پایگاه با گذشت ده سال از فعالیت مستمر خود در حال حاضر میزبان هزاران کاربر اینترنتی سلامت جو در فضای مجازی میباشد.

دوستان عزیز ماموریت ما این است که اطلاعات دقیق و قابل اعتمادی درباره شیوه زندگی سالم در اختیار شما قرار دهیم. اطلاعاتی که با حمایت و بهره گیری از نظر کارشناسان برجسته دقیقا بررسی شده و بر روی سایت قرار گرفته است .


سعی ما بر این است که بتوانید با آگاهی کامل ، راه سلامتی را بری خود و خانواده تان در پیش بگیرید.

اما این اطلاعات جایگزین مناسبی برای مشاوره با پزشک نیست . نیازهای بهداشتی و پزشکی افراد متفاوت است ، یادتان باشد قبل از هرگونه تجویز و خوددرمانی از پزشک خود درخواست راهنمایی و کمک کنید.

مشاوران سلامت نیوز جمعی از کارشناسان و پزشکان و متخصصان زمینه های گوناگون نظیر مشاوران جنسی خانواده ها ،قلب و عروق و روانشناسی، تغذیه و تناسب اندام و متخصصین بیماریهای روان تنی هستند . ما برای تنوع شیوه اطلاع رسانی و آموزش مداوم مدل های مختلفی از ابزارها را انتخاب کرده ایم.

تبلیغات در سلامت نیوز طبق معیارهای استاندارد جهانی و بر اساس مجوزهای لازم از متولیان این امر خطیر نظیر وزارت بهداشت و درمان انجام میشود

همچنین میتوانید از طریق سایت آلکسا جزئیات آمار کاربران و رنکینگ سایت و بیشترین جستجوهای انجام شده و .... را ببینید.

شروع مرحله ی جدیدی از فعالیت سلامت نیوز

بعد از گذشت بیش از هشت سال از فعالیت سلامت نیوز و گسترش فعالیت های این پایگاه و همچنین به دلیل حجم بالای اطلاعات و نیاز به توسعه منابع نرم افزاری و سخت افزار همزمان با سالروز فعالیت این رسانه تغییرات اساسی را عملی نمود یم تا بتوانیم شادتر،سرزنده تر و سالم تر در کنار شما و خانواده هایتان زندگی کنیم.

کاربران عزیز سلامت نیوز ، سالها میهمان ما بودید و ما را در این راه تنها نگذاشتید. ما با گذشتن از مسیر های پر از فراز و نشیب در این سالها ، مجوز های مورد نیاز برای اطلاع رسانی در این حوزه را دریافت کردیم . در این راه مشارکت و همراهی با گروه های معظم سایت های پرشین بلاگ و داده گستر عصر نوین ( های وب ) فرصتی را مهیا نمود تا در قالب یک خبرگزاری پرقدرت با رویکرد زندگی سالم فعالیت کنیم؛ تا شما همراهان عزیز با به روز ترین امکانات و توانایی های موجود بتوانید به دانش ارتقاء سلامت ، دسترسی بدون محدودیتی داشته باشید.

با ارتقای نرم افزاری و سخت افزاری و داشتن امکانات بهتر :

ما در نظر داریم که با برگزاری کلاسهای آنلاین تخصصی در حوزه سلامت سطح آگاهی هایتان را بالاتر ببریم .

ما در نظر داریم با ایجاد امکانات بر بستر تلفن همراه ، حضور سلامتی را در هر لحظه از زندگیتان همراه شما نماییم .

ما در نظر داریم دسترسی شما به خدمات دهنگان سلامت و درمان شما را با ابزار های متنوع تسهیل کنیم .

ما در نظر داریم با توجه به امکانات زیر ساختی و شبکه ملی اطلاعات ، دسترسی شما به فیلم ها و صوت های آموزش سلامت را با سرعت و کیفیت مطلوب عرضه کنیم .

ما در نظر داریم مسافت های شما تا رسیدن به متخصصین و کارشناسان حوزه سلامت و درمان را کاهش دهیم تا دغدغه ایی جز سلامت نداشته باشید .

ما در نظر داریم صدای شما را به مسئولین و متولیان حوزه سلامت برسانیم .

ما به عنوان بزرگترین پایگاه برخط در حوزه سلامت آمادگی خود را برای حمایت و همراهی با تمامی اندیشه های اطلاع رسانی ، پزشکان سلامت محور ، مدارس سلامت اندیش ، خانواده های در پی سلامت ، نهاد ها و سازمانهای حامی سلامت جامعه اعلام میداریم.


سلامت نیوزدرباره ما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha