معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی با اشاره به اینکه تیم‌های اضطراری این سازمان در آماده‌باش کامل جهت ارائه خدمات درمانی در بحران‌های داخلی و خارجی هستند، گفت: حدود 150 هزار نفر به صورت مستقیم در تیم‌های اضطراری پزشکی همکاری دارند.

سلامت نیوز:معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی با اشاره به اینکه تیم‌های اضطراری این سازمان در آماده‌باش کامل جهت ارائه خدمات درمانی در بحران‌های داخلی و خارجی هستند، گفت: حدود 150 هزار نفر به صورت مستقیم در تیم‌های اضطراری پزشکی همکاری دارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس، روح‌الله قائدامینی شب گذشته و در حاشیه سی‌ویکمین محفل انس تیم‌های اضطراری دفاع مقدس اظهار داشت: این محفل با حضور پزشکان پیشکسوت دوران دفاع مقدس و اعضای بسیج جامعه پزشکی در مسجد الزهرای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد و در این مراسم حدود 2 هزار نفر از اساتید، نخبگان، برجستگان و پیشکسوتان دوره دفاع مقدس شرکت کردند.

وی افزود: همچنین اعضای شورای جامعه پزشکی، پزشکان، پرستاران و جوانانی که سابقه حضور در تیم‌های جهادی را داشتند در سی‌ویکمین محفل انس تیم‌های اضطراری دوران دفاع مقدس و اعضای بسیج جامعه پزشکی حضور یافتند.

معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی با اشاره به اینکه تیم‌های جهادی در دوران دفاع مقدس بسته به شرایط عملیات و وضعیت منطقه عملیاتی تشکیل می‌شد ادامه داد: اما امروزه وضعیت تیم‌های اضطراری به صورتی است که همیشه جهت ارائه خدمات در حالت آماده‌باش قرار دارند و برای اینکه در تمام عرصه‌های مدیریت بحران در داخل و رویدادهای بحرانی در خارج از کشور حضور یابند، آمادگی صددرصدی را دارا هستند.

قائدامینی گفت: هر تیم اضطراری بسیج جامعه پزشکی حداقل 15 نفر پزشک متخصص، فوق‌تخصص و کادر بهداشت و درمان دارد که آمادگی کامل جهت ارائه خدمات درمانی رایگان را دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج جامعه پزشکی به صورت مستقیم با 150 هزار نفر نیروی پزشکی در ارتباط بوده و درواقع این افراد در قالب تیم‌های اضطراری آمادگی ارائه خدمات درمانی را دارند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha