یک کیف قاپ موتورسوار کیف این زن را سرقت کرده اما با توجه به مقاومت این زن در برابر سارق، او به زمین افتاده و از ناحیه کتف و دست راست دچار آسیب دیدگی شده بود.

مرد معتاد کیف ‌50 نفر را در شهر ری قاپید

سلامت نیوز:یک کیف قاپ موتورسوار کیف این زن را سرقت کرده اما با توجه به مقاومت این زن در برابر سارق، او به زمین افتاده و از ناحیه کتف و دست راست دچار آسیب دیدگی شده بود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا،رییس کلانتری 131 شهرری از دستگیری کیف‌قاپ جنوب تهران با بیش از 50 فقره کیف‌قاپی خبر داد.

 سرهنگ کالوسی گفت: چند روز پیش مأموران گشت انتظامی کلانتری 131 شهر ری در حال گشت‌زنی در محدوده سه راه ورامین بودند که فریادهای یک زن توجه آنان را جلب کرده و به سمت صدا تغییر مسیر دادند.

وی با اشاره به حضور مأموران در محل گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که یک کیف قاپ موتورسوار  کیف این زن را سرقت کرده اما با توجه به مقاومت این زن در برابر سارق، او به زمین افتاده و از ناحیه کتف و دست راست دچار آسیب دیدگی شده بود.

کالوسی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال حضور سارق در محل، محدوده مذکور به منظور شناسایی سارق و جلوگیری از فرارش با هماهنگی مأموران کلانتری 131 شهرری تحت محاصره قرار گرفت و دقایقی بعد سارق در یکی از خیابان های فرعی محل مشاهده شد.

رییس کلانتری 131 شهرری با بیان اینکه مأموران در اقدامی ضربتی و پیش از هرگونه اقدامی از سوی سارق، اقدام به دستگیری وی کردند، گفت: هنگام دستگیری کیف زنانه مالباخته نیز همراه سارق بود که این فرد به همراه کیف سرقتی به کلانتری منتقل شد.

وی با اشاره به حضور مالباخته در کلانتری افزود: مالباخته با رویت سارق موتور سوار کیفش و سارق را شناسایی کرد.

کالوسی با بیان اینکه سارق تحت بازجویی قرار گرفت، به ایسنا گفت: متهم در بازجویی‌های پلیسی علیرغم آنکه از سوی مالباخته نیز شناسایی شده بود اما حاضر به پذیرش بزه انتسابی نبود که به همین دلیل سوابق وی مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شد که وی از سارقان سابقه‌دار محدوده شهر ری است که پیش از این بارها به اتهام سرقت دستگیر و روانه زندان شده بود.

رییس کلانتری 131 شهرری با بیان اینکه متهم پس از رویارویی با ادله ناچار به اعتراف شد، ادامه داد: این فرد در بازجویی های انجام شده معترف شد که به تازگی از زندان آزاد شده و برای تامین هزنیه‌های خرید مواد مخدر اقدام به سرقت کرده است.

همچنین وی در بازجویی‌های تخصصی به بیش از 50 فقره سرقت به روش قاپ‌زنی و کیف قاپی اعتراف کرد.

وی با اشاره به احتمال ارتکاب جرایم دیگر از سوی این فرد، خاطرنشان کرد: برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و وی برای بررسی و کشف دیگر جرائم و انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha