شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: شامگاه جمعه در زیر زمین یک ساختمان مسکونی واقع در محله آرازعلی ( شهریار) اردبیل حین ساخت مواد محترقه با استفاده از زرنیخ 10 نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد هفت نوجوان بین 13 تا 15 سال جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

جزئیات حادثه انفجار ترقه در اردبیل

سلامت نیوز:  مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: شامگاه جمعه در زیر زمین یک ساختمان مسکونی واقع در محله آرازعلی ( شهریار) اردبیل حین ساخت مواد محترقه با استفاده از زرنیخ 10 نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد هفت نوجوان بین 13 تا 15 سال جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،هوشنگ شهبازی  افزود: 2نفر از مجروحان حادثه در بیمارستان فاطمی اردبیل تحت درمان قرار گرفتند و یک مجروح دیگر به علت سوختگی شدید به تبریز اعزام شد.


مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل اضافه کرد: مصدومان حادثه بالای 30 سال هستند.
شهبازی گفت: در اثر این انفجار ساختمان مسکونی مذکور بطورکلی تخریب شده است.


وی از بازدید مسئولان انتظامی ،امنیتی و قضایی استان اردبیل از محل حادثه خبر داد و افزود: بعد از اعلام خبر این انفجار معاون سیاسی ، امنیتی استاندار اردبیل و مسئولان انتظامی و قضایی در محل حادثه حضور یافته و از نزدیک حادثه را بررسی کردند.


وی از خانواده ها خواست فرزندان خود را از هرگونه نگهداری مواد محترقه ، ساخت ترقه و بازی با ترقه منع کنند تا دچار حادثه مرگبار نشوند.
سال گذشته هم در اثر انفجار ترقه دست ساز در اردبیل یک نوجوان جان خود را از دست داد و در سال 93 هم انفجار ترقه یک منزل مسکونی در این شهر را تخریب و یک نفر کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.



  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha