شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: تمامی شواهد و قراین موجود در پرونده قتل آتنا اصلانی علیه متهم است و رای نهایی در سریع‌ترین زمان ممکن تا چند روز آینده صادر می‌شود.

زمان صدور رای پرونده قاتل آتنا

سلامت نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: تمامی شواهد و قراین موجود در پرونده قتل آتنا اصلانی علیه متهم است و رای نهایی در سریع‌ترین زمان ممکن تا چند روز آینده صادر می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، ناصر عتباتی در حاشیه دادگاه قاتل آتنا اصلانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمامی شواهد و قراین موجود در پرونده قاتل آتنا اصلانی علیه متهم است و رای نهایی در سریع‌ترین زمان ممکن صادر می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: با توجه به موضوعات مطرح شده در پرونده متهم تصمیم دادگاه بر غیرعلنی بودن محاکمه شد.

عتباتی افزود: در این دادگاه موارد الزامی قانون آئین دادرسی مبنی بر تشکیل پرونده شخصیت، تعیین وکیل و مهلت قانونی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه اولیا دم، متهم و وکلای طرفین و دادستان حضور داشتند گفت: موارد مطروحه در پرونده در این جلسه بررسی و تفهیم اتهام شد و تا چند روز آینده حکم صادر می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به ادعاهای قاتل در رد قتل آتنا که چند روز پیش منتشر شده بود، گفت: چنین اظهاراتی طبیعی و قابل پیش‌بینی است اما آنچه مهم است وجود دلایل و مدارک متعدد مبنی بر انتصاب اتهام به نامبرده، اظهارات و اعترافات متعدد وی، نظریه‌های تخصصی پزشکی قانونی و سایر قراین و مدارک موجود در پرونده علیه متهم در پرونده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha