رئیس کل سازمان نظام پرستاری، مشکل ۴ سال گذشته در حوزه پرستاری را بی‌توجهی به نظرات کارشناسی منتخبین جامعه پرستاری برشمرد و افزود: این مشکل از نبود تعامل لازم میان وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری ناشی شد.

بی‌توجهی به منتخبین پرستاری در دولت یازدهم/تغییر رویکرد وزارت بهداشت

سلامت نیوز: رئیس کل سازمان نظام پرستاری، مشکل ۴ سال گذشته در حوزه پرستاری را بی‌توجهی به نظرات کارشناسی منتخبین جامعه پرستاری برشمرد و افزود: این مشکل از نبود تعامل لازم میان وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری ناشی شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری،دکتر علی‌محمد آدابی با بیان اینکه نبود تعامل بین وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری در ماههای پایانی دولت یازدهم از میان رفت، اظهار کرد: به‌نحوی که در سایه این تعامل باب ارتباط میان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان نظام پرستاری کشور باز شد.

وی خاطر نشان کرد: وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری با سیاست‌ برد - برد اندیشیدن می‌توانند به  اهداف وخواسته های  خود دست یابند و در سایه این هم‌فکری طرح‌های خرد و کلان این وزارتخانه اجرایی شود.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری، جامعه پرستاری را نجیب و کم‌توقع دانست و گفت: کمترین توقع جامعه پرستاری این است که مسئولان وزارت در حوزه پرستاری بدون نظر منتخبان تصمیم‌گیری نکنند و از نظر مشورتی آنها استفاده کنند.

آدابی، تعامل ایجاد شده میان وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری را ناشی از درایت مهندس موهبتی معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی حقوقی وزارت بهداشت برشمرد و افزود: ایشان با سعه صدر پای صحبت منتخبان جامعه پرستاری کشور و اعضای شورای عالی نظام پرستاری نشستند و ضمن استماع نظرات کارشناسی آنان  باب ارتباط و همدلی بین وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری را گشودند که ما آن را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم سرآغازی برای مشارکت گسترده سازمان نظام پرستاری با وزارت بهداشت باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha