وکیل پرونده آتنا اصلانی با بیان اینکه پرونده برای بررسی به دیوان عالی کشور ارجاع شده‌است، عنوان کرد: با دستور ریاست قوه قضائیه و پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان بررسی پرونده در دیوان عالی کشور به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت انجام خواهد شد.

پرونده آتنا خارج از نوبت دردیوان عالی کشور رسیدگی می‌شود

سلامت نیوز:وکیل پرونده آتنا اصلانی با بیان اینکه پرونده برای بررسی به دیوان عالی کشور ارجاع شده‌است، عنوان کرد: با دستور ریاست قوه قضائیه و پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان بررسی پرونده در دیوان عالی کشور به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت انجام خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،رسول شجاعی، وکیل پرونده آتنا اصلانی  اظهار کرد: طبق قانون وکیل متهم می‌تواند ظرف مدت 20 روز نسبت به رای صادر شده اعتراض کند که این امر جزو وظایف وکیل و امری قانونی است.

وی افزود: قاضی پرونده به وکیل متهم توصیه کرد که اعتراض خود را به روزهای آخر مهلت قانونی موکل نکند اما وکیل طبق قانون می‌تواند از این فرصت استفاده کند.

شجاعی یاد آور شد: پس از اعتراض وکیل متهم، پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع داده می‌شود که با با دستور ریاست قوه قضائیه و پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان روند بررسی پرونده در دیوان عالی کشور به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت انجام و رسیدگی خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا رسیدگی به دو پرونده قتل دیگری که متهم به تازگی نسبت به آن اعتراف کرده در اجرای حکم تاثیر خواهد گذاشت، گفت: طبق قانون باید نتیجه تمامی پرونده‌ها مشخص و سپس حکم اجرایی شود اما روند رسیدگی و نتایج حاصل از آن در اعدام متهم خللی ایجاد نخواهد کرد.

جاسازی ماهرانه طلاهای آتنا

وکیل پرونده آتنا اصلانی در خصوص حکم صادر شده جهت سرقت طلاهای مقتول، گفت: متهم بابت سرقت محکوم به حبس، شلاق و رد مال شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی براینکه متهم مدعی شده نیاز مالی نداشته و طلاهای آتنا را به قصد اینکه به حیات منزل خانواده‌اش بیاندازد برداشته است، افزود: متهم طلاهای آتنا را به صورت ماهرانه‌ای در مغازه‌اش پنهان کرده بود به گونه‌ای که طی 2 بار بررسی مغازه توسط ماموران آگاهی اثری از آن پیدا نشد تا اینکه در بازسازی صحنه جرم، متهم طلاها را از قوطی رنگ خارج کرد و به ماموران تحویل داد که اکنون طلاها نزد مراجع قضایی محفوظ است.

علت مرگ آتنا

شجاعی در خصوص علت فوت آتنا، یادآور شد: در پرونده مرگ بر اثر خفگی از ناحیه گردن عنوان شده است.

وکیل پرونده آتنا اصلانی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما مبنی براینکه آیا نیت متهم از قتل آنا به صورت دقیق مشخص شده است، گفت: متهم در اعترافات اولیه خود عنوان کرده از نظر مالی نیازی به طلاهای آتنا نداشته است و از گذشته به فکر ربودن آتنا و تجاوز به وی بوده است.


   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha