وزیر بهداشت در احکام جداگانه ای، آقایان دکتر زالی، دکتر ضیایی، دکتر ظفرقندی، دکتر جعفریان و دکتر ایمانیه را به عنوان نماینده خود در شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب کرد.

نمایندگان وزیر بهداشت در شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب شدند

سلامت نیوز:وزیر بهداشت در احکام جداگانه ای، آقایان دکتر زالی، دکتر ضیایی، دکتر ظفرقندی، دکتر جعفریان و دکتر ایمانیه را به عنوان نماینده خود در شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، متن این احکام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علیرضا زالی

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی

جناب آقای دکتر سیدامیرمحسن ضیایی

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی

جناب آقای دکتر محمدرضا ظفرقندی

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی تهران

جناب آقای دکتر علی جعفریان

دانشیار محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی تهران

جناب آقای دکتر محمدهادی ایمانیه

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شیراز

باسلام؛

شورای آموزش پزشکی و تخصصی یکی از ارکان اساسی نظام آموزش عالی و متولی آموزش پزشکی و تخصصی بالینی در حوزه علوم پزشکی می باشد و وظیفه خطیر ارتقاء کیفیت آموزش پزشکی در رشته های تخصصی از طریق نظارت بر واحدهای آموزشی و برگزاری آزمون های مرتبط را به عهده دارد. بدون شک حضور اساتید برجسته ای مانند  حضرت عالی که سال ها در زمینه های اجرایی و آموزشی دارای تجربیات ارزشمندی می باشید، در این شورا می تواند در استحکام تصمیمات و اتخاذ سیاست های مدبرانه بسیار مؤثر باشد. لذا با عنایت به تخصص ، تعهد و سوابق برجسته ، حضرتعالی را به سمت نماینده وزیر در شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب می نمایم. امیدوارم با حضور جناب عالی در این شورا و با همکاری سایر اعضاء، شاهد ارتقاء سطح کیفی آموزش پزشکی در رشته های تخصصی بالینی در  کشور باشیم. توفیق روزافزون شما را در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرائی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در جهت خدمت به ملت شریف ایران از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

گفتنی است وزیر بهداشت در پیام های جداگانه ای از اعضای نمایندگان سابق خود در شورای آموزش پزشکی و تخصصی تقدیر و تشکر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha