یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
کد خبر: 223736

یک شرکت تازه تاسیس در سان‌فرانسیسکوی آمریکا مدعی شده که داوطلبان با پرداخت ۸۰۰۰ دلار می‌توانند در دوره درمانی بازیابی سلامتی و قوای بدنی با تزریق خون جوانان شرکت کنند.

ادعای بازگشت سلامتی بزرگسالان با تزریق خون جوانان

سلامت نیوز:یک شرکت تازه تاسیس در سان‌فرانسیسکوی آمریکا مدعی شده که داوطلبان با پرداخت ۸۰۰۰ دلار می‌توانند در دوره درمانی بازیابی سلامتی و قوای بدنی با تزریق خون جوانان شرکت کنند.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، تزریق خون جوانان به بزرگسالان به منظور کسب سلامتی بیشتر راهکار جدیدی نیست و اولین فرایند انتقال خون توسط آندریاس لیبیویوس شیمی‌دان آلمانی در قرن ۱۶ انجام شد.

به گزارش نیو اطلس،این دانشمند با اتصال شریان‌های دو فرد پیر و جوان به دنبال کشف فرایند جوان‌سازی از طریق انتقال خون بود. وی که از پیچیدگی و خطرات فرایند انتقال خون در زمان خود آگاهی نداشت، احتمالا با نتایج غیرقابل توضیحی مواجه شده بود که در تاریخ ثبت نشده است.

جسی کارمازین، کارآفرین و بنیانگذار شرکت تازه تاسیس امبروزیا مدعی شد که با دریافت مجوزهای لازم از سازمان غذا و داروی ایالات متحده به دنبال ارائه روش درمانی نوین از طریق تزریق خون جوانان به افراد بالای ۳۵ سال است.

وی در ادامه افزود: به دلیل وقوع برخی از مشکلات خارج از برنامه، آغاز پروژه از سال ۲۰۱۶ به ۲۰۱۸ به تاخیر افتاد که در طول این زمان به کمک متخصصان این حوزه فرایند درمانی به طور کامل بازبینی شده است.

فرایند تزریق خون جوانان به بزرگسالان را نباید ساده در نظر گرفت، چرا که هر فرد داوطلب باید قبل از شروع فرایند درمان تا یک ماه از همه نظر مورد بررسی قرار گیرد و شاخص‌های مربوط به سن در خون و  ژنوم آنها به دقت بررسی شود.

اظهارات این کارآفرین جوان باعث گسترش موجی از انتقاد در بین متخصصان و دانشمندان فعال در زمینه ژنتیک و سلامت انسان شده است. بسیاری از این دانشمندان معتقدند که انجام چنین فرایند درمانی بر روی انسان دارای عواقب ناشناخته‌ای است.

سخنگوی شرکت تازه تاسیس امبورزیا عنوان کرد: تاکنون ۶۰۰ داوطلب ۶۰ ساله برای انجام این فرایند درمانی نام نویسی کرده‌اند.

هزینه فرایند انتقال خون شامل تزریق ۱.۵ لیتر پلاسمای خون در طول دو روز حدود ۸۰۰۰ دلار است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha