رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: چنانچه ممانعت از حضور همکاران بیهوشی در محل کار صحت داشته باشد، این مسئله غیرقانونی بوده و نیازمند پیگیری جدی است.

واکنش رییس کل نظام پزشکی به خبر ممانعت از ورود متخصصان بیهوشی به محل کار

سلامت نیوز:رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: چنانچه ممانعت از حضور همکاران بیهوشی در محل کار صحت داشته باشد، این مسئله غیرقانونی بوده و نیازمند پیگیری جدی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر ایرج فاضل با اشاره به این که در روزهای اخیر شایعات زیادی درخصوص اعتراضات همکاران بیهوشی شنیده می‌شود، گفت: تماس‌هایی در این زمینه گرفته شده و گفته می‌شود که از حضور همکاران بیهوشی در محل کار ممانعت شده است که اگر این مسئله صحت داشته باشد، امری غیرقانونی بوده و نیازمند پیگیری جدی است.

وی افزود: سازمان نظام پزشکی در صیانت از حقوق همکاران خود کوتاهی نخواهد کرد.

همچنین بنابر اعلام روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در روز دوشنبه ۲۴ مهرماه که مقارن با ۱۶ اکتبر روز جهانی بیهوشی است، دکتر ایرج فاضل - رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نشستی صمیمانه میزبان مشاهیر و نمایندگان جامعه بیهوشی کشور خواهد بود.

در این جلسه علاوه بر تکریم، از پیشکسوتان و مفاخر این قشر از نمایندگان جامعه بیهوشی نیز دعوت به عمل آمده است تا معضلات و مشکلات خود را با مسئولان عالی نظام سلامت که در این نشست حضور خواهند داشت بیان کرده و مورد بحث و بررسی قرار دهند.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha