یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

آخرین وضعیت پرونده حادثه مدرسه راه‌شهدای ارومیه و زمان بازگشایی این مدرسه از سوی مسئولان آموزش و پرورش تشریح شد.

آخرین وضعیت مدرسه راه‌شهدای ارومیه

سلامت نیوز: آخرین وضعیت پرونده حادثه مدرسه راه‌شهدای ارومیه و زمان بازگشایی این مدرسه از سوی مسئولان آموزش و پرورش تشریح شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم: حسین بزرگی‌زاده  در رابطه با آخرین وضعیت مدرسه راه شهدای شهر ارومیه، اظهار کرد: نیروی خدماتی مدرسه که در این ماجرا در مظان اتهام قرار دارد بازداشت شده است. اما هیچ جرمی تا زمانی که ثابت نشده است، جرم نبوده و اتهام به حساب می‌آید.

وی افزود: دستگاه قضایی در حال رسیدگی به این اتهام است و اگر اثبات شود طبق قانون برخورد جدی با آن انجام خواهد شد، اما در این پرونده تجاوزی اتفاق نیفتاده است و بحث آزار جنسی نیز اثبات نشده و بازجویی‌ها توسط دستگاه قضایی در حال انجام است.

همچنین محمدپور مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در خصوص وضعیت بازگشایی مدرسه راه‌شهدا و مدرسه دیگری که در جریان حوادث اخیر دچار آتش‌سوزی شدند عنوان کرد: مدرسه راه شهدا به جهت خسارت‌های وارد شده هنوز بازگشایی نشده است و بازسازی آن توسط سازمان نوسازی مدارس و آموزش و پرورش در حال انجام است که به محض اتمام فرآیند بازسازی، دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل به مدرسه خواهند آمد.

وی افزود: مدرسه‌ دیگری که در این حوادث دچار آسیب شده بود مرمت شد و دانش‌آموزان از روز گذشته در کلاس‌های درس حاضر شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha