رئیس مرکز اطلاعات و کترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور از مسدود شدن محور هراز از فردا تا 30 آذر خبر داد.

" هراز" از فردا تا 30 آذر مسدود می‌شود

سلامت نیوز:رئیس مرکز اطلاعات و کترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور از مسدود شدن محور هراز از فردا تا 30 آذر خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،سرهنگ نادر رحمانی ، در مورد آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: ترافیک در آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران نسبت به روزهای گذشته بیشتر شده است.  از محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس ترافیک سنگین را شاهد هستیم و در ادامه از پل گرمدره تا ورودی شیخ‌ فضل‌الله ترافیک، نیمه‌سنگین است.

وی اضافه کرد: آزادراه و جاده قدیم قم، آزادراه و جاده قدیم ساوه و محور پاکدشت-تهران ترافیک، پرحجم است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به اینکه مداخلات جوی در محورهای مواصلاتی کشور مشاهده نمی‌شود در مورد محدودیت‌های ترافیکی گفت: انسداد محور کرج-چالوس برای انجام عملیات راه‌سازی در تونل شماره 5 کندوان از ساعت 23 امشب اعمال می‌شود.

وی همچنین از انسداد محور هراز خبر داد و گفت: این محور از فردا تا 30 آذر به علت انجام عملیات راه‌سازی تونل امامزاده هاشم به صورت 24 ساعته مسدود است و هموطنان می‌توانند از محور قدیم هراز به عنوان مسیر جایگزنی استفاده کنند.


  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha