رئیس هیات مدیره سازمان نظام پرستاری گفت: هیات امناها باید حافظ منافع خانواده پرستاری باشند، در بحث تعرفه‌گذاری حقوق پرستاری انتظار داشتیم نمایندگان مجلس نیز توافق کنند تا حقوق این قشر حفظ شود.

مخالفت کمیسیون تلفیق با طرح ۱۰۰۰ میلیاردی سازمان نظام پرستاری

سلامت نیوز:رئیس هیات مدیره سازمان نظام پرستاری گفت: هیات امناها باید حافظ منافع خانواده پرستاری باشند، در بحث تعرفه‌گذاری حقوق پرستاری انتظار داشتیم نمایندگان مجلس نیز توافق کنند تا حقوق این قشر حفظ شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ار  فارس، حمید چراغی رییس هیات مدیره سازمان نظام پرستاری در همایشی که به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار برگزار شد گفت: نمایندگان کمیسیون تلفیق با طرح 1000 میلیاردی سازمان پرستاری موافقت نکرده است و معوقات پرستاران در این مدت در حال پیگیری است. خواسته ما از دولت این است مصوبه هیات وزیران در بهمن 95 اجرا شود.

وی در خصوص مشکلات پرستاران در بیمارستان های خصوصی گفت: عدم اجرای قانون بهره وری مهم ترین مطلب است و با مقاومت سیستم خصوصی در مقابله هستیم و این گلایه به وزیر کار رسیده است.

چراغی افزود: اگر بخواهیم از زحمات و مطالبات پرستاران تشکر کنیم، باید کل برنامه امروز را به موضوع تشکر از این قشر اختصاص دهیم. درخواست از مسئولان این است که این قشر دیده شود.

وی در خصوص هیات امناهای دانشگاه های علوم پزشکی گفت: هیات امناها باید حافظ منافع خانواده پرستاری باشند. در بحث تعرفه گذاری حقوق پرستاری انتظار داشتیم نمایندگان مجلس نیز توافق کنند تا حقوق این قشر حفظ شود.

چراغی افزود: از مسئولان تقاضا می‌شود به همین شکل که در حرف زدن با ما صادقانه صحبت می‌کنند به خواسته های ما نیز عمل کنند. ضمن اینکه معیشت در جامعه پرستاری درگیر نیازهای مالی شده است لذا از مسئولان وزارت بهداشت مستدعی است مشکلات برطرف شود.

وی در پایان افزود: ارتباط نزدیکی با کانون بازنشستگان نظام پرستاری داریم و نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام خواهیم کرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha